spank you!kanske vet du tiden med?
![]()
Dagtid.
Den här bilden som arrangören Tranås MS har på sin hemsida:

Nån som vill berätta vart den är tagen? Det ser ut som ett flygfält och det ser roligt ut.

Hmm, Barkarby?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
spank you!kanske vet du tiden med?
![]()
Dagtid.
![]()
Nån som vill berätta vart den är tagen? Det ser ut som ett flygfält och det ser roligt ut.Jag ser att rejser #8 åker KTM, året är 2003? Vilka är de andra? #2 Bodingh? #4 Ejdehage? Eller?
Hmm, Barkarby?
6:e maj
Nu gissar jag friskt, men 2 kan vara Bosson också.
Sen kör vi inte där längre.... utan på ett industri område. Svin kul bana!
Dagtid.
Nån som vill berätta vart den är tagen? Det ser ut som ett flygfält och det ser roligt ut.Jag ser att rejser #8 åker KTM, året är 2003? Vilka är de andra? #2 Bodingh? #4 Ejdehage? Eller?
Hmm, Barkarby?
Alla rätt nästan, #4 är Peter Johansson.
RM på Barkaby -03.
Skitkul bana även om det fattades grusdel.
Coolt, vem arrangerade då och vad hindrar dem från att arrangera fler tävlingar?![]()
Är det inte 2-dagar?
Det var väl Springzzguben "hulken" Romlin som var tävlingledare iaf.
Bodingh nämnde nått om att arrangören och markägaren blev osams efter tävlingen, den ene trodde att den andra roffat åt sig av inkomsterna tävlingen gav.
Jag vill minnas att det även var nåt snack om att det skulle byggas en moské på fältet![]()
![]()
Troligen inte sant alls men det var nåt som cirkulerade iaf.
Varmt som satan var det iaf kommer jag ihåg, jag stod med armen i gips och ingick i oljesaneringspatrullen.
Kan det inte vara så att ni blandar ihop detta med det som faktiskt höll på att hända och som tack och lov nu är stoppat (alldeles som nyssens), att det skulle bli muslimsk begravningsplats av Barkaby crossbana (och inte flygfältet då alltså) ?Jag vill minnas att det även var nåt snack om att det skulle byggas en moské på fältet![]()
![]()
Troligen inte sant alls men det var nåt som cirkulerade iaf.
Jag och HW kommer att sköta tidtagningen i Tranås och återkommer om vad som gäller om transpondrar osv....
Jag och HW kommer troligen att sköta tidtagningen i Tranås och återkommer om vad som gäller om transpondrar osv....![]()
Och framför allt, någon som vet vad som skall gälla för oss som inte har IB och alltså inte ens får någon information öht. Om vi inte ens vet att vi kan anmäla oss, om det går att lösa engångslicens och hur vi i så fall skall anmäla oss är ju transpondrar ett världsligt problem.![]()
Kollade deras och Svemos hemsidor utan att hitta någon som helst information. Man lyckas få det tryckt i IB men inte få ut det på någon site... Lever vi 2007 eller....?
Någon som kan vara så vänlig och skriva lite om vad som stod i IB.
.
Missförstå mig rätt, jag vet mycket väl att IB är just det. MEN, vän av ordning kan ju tycka att eftersom även www.svemo.se finns så nog borde man väl år 2007 kunna publicera det även där. Och speciellt då med tanke på att IB inte är helt lätt att få tag i (lösnummer) och att vi till varje pris skall/måste underlätta för nya åkare (som kanske inte ens vet vad IB är) att hitta rätt sport och börja tävla.Då får man köpa IB. Eftersom IB är Svemos officiella "organ" så är det ju inte så konstigt att informationen kommer ut där...
MVH
Johan
Då får man köpa IB. Eftersom IB är Svemos officiella "organ" så är det ju inte så konstigt att informationen kommer ut där...
MVH
Johan
Och vart hittar man IB? Har letat i hela Jönköping tror jag...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |