JohnnyPark
Ny medlem
Idag lyckades jag för första gången få upp hojen riktigt på bakhjulet och faktiskt åka så några meter! Ni får ursäkta min lycka, men för mig är det stort!
Hade gett upp och trodde det berodde på antingen för klen hoj eller bristande teknik (troligen en kombination). Men så idag tänkte jag att nu jävlar, går det inte nu då skiter jag i det totalt, lutade mig bakåt, tröck full gas och klippte till med kopplingen och upp kom jag!
Längesen jag mådde så gott..

Hade gett upp och trodde det berodde på antingen för klen hoj eller bristande teknik (troligen en kombination). Men så idag tänkte jag att nu jävlar, går det inte nu då skiter jag i det totalt, lutade mig bakåt, tröck full gas och klippte till med kopplingen och upp kom jag!
Längesen jag mådde så gott..

för lagren.
Keep on wheelying! Blir nog grymt kul om ett tag ska du se! Det där med att motorn skär ska väl inte vara så befogat, om du inte har mycket för lite olja och en sne' motor.