Första rundan i år :) +1 Halmstad

Har också varit ute, två kortare rundor den senaste i söndags. Och man vill bara ut igen!!

Appappapp! Bildbevis! Annars gills det inte....

Vart lade jag mina valium nu igen........:huvet

Säger bara en sak, DET ÄR ORÄTTVIST!!!!!

Tjo flöjt med-Alingsåsare. Jag var ute och körde 4 mil i söndags. Tog till och med ett strög på torget. Vad är din ursäkt för att låta bli?

Edit: inga live-foton på åkandet, då jag glömde både kamera, telefon plånbok i garaget i min iver att åka iväg :gnissla

Bifogat

• vinter.jpg
    vinter.jpg
    116.4 KB · Visningar: 101
Damn är det mässan nästa helg?
Får försöka boka om lite och komma hem då. I så fall blir det lite hoj åka om vädret tillåter också :)

Kanske får styra upp premiär turen för WSR då också :tummenupp

Drog min första repa i måndags :) värt att nämnas är att jag bor i norrland så vi har inte lika gynnsamma förhållanden.

Ska iväg o handla filter, stift, kedja o drev på fredag så det blir nog en liten sväng i helgen. Måste ju känna på det lite nu... :)

Damn är det mässan nästa helg?
Får försöka boka om lite och komma hem då. I så fall blir det lite hoj åka om vädret tillåter också :)

Kanske får styra upp premiär turen för WSR då också :tummenupp

Fattar inte hur du har kunnat undgå detta:huvet

Nej skärpning :)

Last edited:
åkte en sväng idag. förutom lite snö på vissa fläckar på de mindre vägarna så var det tort och fint. Lite kallt om fingrarna men det var det värt!

Hmmm, man kanske skulle skruva ihop dom sista skruvarna o ta en runda snart ja mä? :D abstinensen börjar bli riktigt stor!!!!

Tog en premiärtur för 2010 alldeles nyss. Det var kallt och halt. :tungan

Skönt! Hade du kommit ut lite tidigare skulle nog föret varit bättre. Det skall snöa i slutet av veckan, men sen blir det fint igen, så kanske kan man ta en kort tur till helgen? Big Mac på Donken?

Jag har redan hunnit med en 15-20 mil i år. Det é najs... :)

Hade jag haft ett körkort och en besiktigad mc så hade jag nog inte åkt buss varje dag till skolan ;)

Back