Första riktiga turen!

Wagge skrev:
2113179 Det ÄR MC före nu!
Lyckades köra på bakhjulet förbi polisen i går vid bron aj aj dom kollade snett på mig men som tur lät dom mig fortsätta :yoparty Men varför känns det som om det bara är jag som kör har bara möt en hoj :huvet kom igen så kör vi :banana bara att ni hör av er jag är alltid kör klar

SPID skrev:
2118275 Lyckades köra på bakhjulet förbi polisen i går vid bron aj aj dom kollade snett på mig men som tur lät dom mig fortsätta :yoparty Men varför känns det som om det bara är jag som kör har bara möt en hoj :huvet kom igen så kör vi :banana bara att ni hör av er jag är alltid kör klar

Jag har kört hela veckan ;-) Mötter farbror blå idag vid jetmacken borta vid beijer, dom är flitiga dom jäklarna!

heathrow skrev:
2119877 Jag har kört hela veckan ;-) Mötter farbror blå idag vid jetmacken borta vid beijer, dom är flitiga dom jäklarna!
HM har inte sett dig :va Jag har en gul cbr med gixxer arsle

Tog premiärturen ikväll, fy halen va gött det va o få glida runt på torr asfalt igen... :tummenupp Mötte farbro' blå här i Holmsund, men dom saktade bara ner lite för att sen öka farten och åka vidare igen.. Imorrn blir det till o pallra sig upp till stan o rulla runt lite, vi kanske ses på vägarna :yoparty

Riktigt prima körväder idag, många hojar ute också :tummenupp

Jag och Tina var ute en sväng i och runt stan...en bild från när vi stannade uppe på klockarbäcken. Mötte en blå R1:a (02-03) när vi for därifrån, nån härifrån?

EDIT: cbjorkman på Tinas användare.

Bifogat

• klock.jpg
    klock.jpg
    108.7 KB · Visningar: 61
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back