Första riktiga hojturen slutade inte som jag ville...

har bara åkt kostigen en gång då när lastbilen välte och jag fick åka den istället för E18. Tog mer än dubbelt så lång tid att ta sig hem trots att jag låg på lite. Det slog mig då att kostigen är nog en rolig mcväg. Fanns en rätt lång jämn vänsterkurva (om man kommer från Karlskoga hållet) som verkade fin. bl.a.

Igår regnade det i princip hela dagen i karlskoga. Iaf varje gång som jag tittade ut ur fönstrena under dagen (de gånger jag har rast)

Tänkte köra till jobbet idag men hojjen är nytvättad och det var lite blött på vägen hit. Inte många dagar kvar på säsongen, som är slut för många redan)

KalleKulspruta skrev:
2515422 har bara åkt kostigen en gång då när lastbilen välte och jag fick åka den istället för E18. Tog mer än dubbelt så lång tid att ta sig hem trots att jag låg på lite. Det slog mig då att kostigen är nog en rolig mcväg. Fanns en rätt lång jämn vänsterkurva (om man kommer från Karlskoga hållet) som verkade fin. bl.a.

Igår regnade det i princip hela dagen i karlskoga. Iaf varje gång som jag tittade ut ur fönstrena under dagen (de gånger jag har rast)

Tänkte köra till jobbet idag men hojjen är nytvättad och det var lite blött på vägen hit. Inte många dagar kvar på säsongen, som är slut för många redan)

ah fy fan fick också åka den vägen när ja skulle till jobbet då när lastbilen vält.. lagom jävla förbannad jag blev då jag redan va lite försenad, tyckte dem kunde tagit ett varsit körfält på andra körbanan förbi ett par hundra meter istället för o leda om trafiken flera mil.. hade iaf sån tur att jag hade åkt o tanka, visste att tanken skulle räcka till örebro, men tanka ändå, o ja..det var tur för de hade inte räckt den omvägen...oh well... trevlig väg e de annars... prova den vägen jag sa till jobbet nångång, roligare än E18 :P

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back