Första pris!!!!!!!

• Thread starter Thread starter Mcbrud
  • Start date Start date

Mcbrud

Guest
Fick ett mycket trevligt samtal idag från en tjej på metro.
Jag hade vunnit första pris i en tävling som dom hade för ca en vecka sedan. Man kunde vinna en åktur i en dragster!!
Och JAG vann!!!!!!!!!!!!!! :tummenupp
Lr rättare sagt min pojkvän Niklas (Gilgo) som jag från första början tänkt ge priset till om jag vann.....
Så när han kom hem idag så fick han en rejäl överraskning!! Han blev riktigt glad och jag hoppas att han får det kul imorgon!
// Poffie

Najs! Jag har ju iofs min egna lilla dragster, så jag är inte avis.. min Geo Metro går 0-100 på runt 30 sekunder.

Mcbrud skrev:
Fick ett mycket trevligt samtal idag från en tjej på metro.
Jag hade vunnit första pris i en tävling som dom hade för ca en vecka sedan. Man kunde vinna en åktur i en dragster!!
Och JAG vann!!!!!!!!!!!!!! :tummenupp
Lr rättare sagt min pojkvän Niklas (Gilgo) som jag från första början tänkt ge priset till om jag vann.....
Så när han kom hem idag så fick han en rejäl överraskning!! Han blev riktigt glad och jag hoppas att han får det kul imorgon!
// Poffie

Fräckt :rock
bilder och intervju tack :bow
och även foto på hans kalsonger efteråt :crash

Nä i Götet i helgen. Tänk bara på att Rickard som kör har epelepsi, är halvblind och manodeprissiv, jag har monterat bromsarna (funkar "sådär") och Johan som äger/har byggt skrotet aldrig har provåkt. Undrar varför..... :-)

pinto skrev:
Nä i Götet i helgen. Tänk bara på att Rickard som kör har epelepsi, är halvblind och manodeprissiv, jag har monterat bromsarna (funkar "sådär") och Johan som äger/har byggt skrotet aldrig har provåkt. Undrar varför..... :-)

hahaha.. han verkade rätt levande när jag träffade honom efteråt så... det gick nog bra. Han hade iaf växt en decimeter!!! Stolt som en tupp... :)
Vi fick föresten svar på varför han aldrig åkt med, har att göra med sponsorer och att han vill ha kontroll över säkerheten, så det så!!! :p
Kul att kunna ge Niklas en sådan överraskning iaf... det är ju ingen liten present!
han har oxå en t-shirt plus tidkort sm bevisar att han har gjort det!!
Bilder m.m kommer snart!
//Poffie

Mc Brud: Ja, du får väl gratta killen. Det är ju trots allt lite kul att åka en "sjua". Just första ca50 metrarna bär det ju iväg bra och är man passagerare så kan man ju ta in intrycken på ett annat sätt. Som att man av G-kraften i starten ser rätt taskigt, svårt att fokusera å så. Tydligen så vänjer sig kroppen vid det. Rickard som kör har inga såna problem.

Back