första pendlardagen...

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Det blev premiärtur till jobbet idag! :yoparty Nollgradigt i backen, is på parkeringen, två-tre plus i luften och dryga sju mil landsväg :) Kallt om fingrarna kan jag meddela och fötterna blev aningen avkylda de med... Men det blir varmare i eftermiddag :tummenupp

TomK skrev:
Det blev premiärtur till jobbet idag! :yoparty Nollgradigt i backen, is på parkeringen, två-tre plus i luften och dryga sju mil landsväg :) Kallt om fingrarna kan jag meddela och fötterna blev aningen avkylda de med... Men det blir varmare i eftermiddag :tummenupp
var själv ute och körde 5 mil i samma förhållanden idag.. bara de att hojen slocknar var 2-3e km.. :D = inte kul.. kalla fingrar tänkte jag inte på längre.

jag var uppe kl 7 på librobäck o besiktade imorse.
sen åkte till jobbet! :o)

/z

Klart man kör hoj på jobbet...

Ni fjanter som får kalla fingre - köp en BMW (Bara Mycket Wärmehandtag :D ) och det är inget problem....

Galne Dansken skrev:
Klart man kör hoj på jobbet...

Ni fjanter som får kalla fingre - köp en BMW (Bara Mycket Wärmehandtag :D ) och det är inget problem....

Värmehandtag = www.oldtimers.and.touring-klubben.com :7peta :tungan

(jo, det skulle vara skönt, men jag har värmehandskar att koppla in om så behövs - måste fixa cigg-uttag först på hojen :) )

Min första pendlartur avklarad!

Idag var det premiär för mig att pendla till jobbet på min 2 hjuling! Oj vad härligt det var att köra på 55an och när man kom ikapp en bil så var det bara att vrida lite lätt på gasrullen och vips var man förbi! :) Jag hoppades in i det sista få nöjet att retfullt vinka åt Pingvinen i sin Audibur men tydligen möttes vi inte idag när jag anlände till Enköping kl 08.00. Med lite tur så får jag det nöjet på vägen hem ikväll istället. :banana

Våren är här!!!

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back