crashtestdummy
Ompa ompa.
Förutom det som Sandstream sa så är det ny asfalt in i högern i esset och ett fält med ny asfalt på innern i vänstern ut ur esset.
Var där och testade lite regn igår...![]()
ofasen, Ejes vart ju skitbra

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förutom det som Sandstream sa så är det ny asfalt in i högern i esset och ett fält med ny asfalt på innern i vänstern ut ur esset.
Var där och testade lite regn igår...![]()
ofasen, Ejes vart ju skitbranu vågar man ju ha lite mer än styrfart där. Men jäklar vad trafik det var i dag, och några veteranhojar hade ju knapt 50km/h som mest, vinglade och bytte spår. fyfan. Det borde nog vara tidsdelning istället för licenskategori. Alla under 1.15 i en grupp och alla över i en annan. För som det är nu är det ju farligt.
Det borde nog vara tidsdelning istället för licenskategori.
Samma här, trodde jag skulle komma ikapp en bil av något slag och folk slog av på tempot första gången för att sedan upptäcka att det inte fanns något annat än hojar på banan.Var det därför dom vitflagga jag kolla efter ambulansen hela tiden men inte
fan såg jag någon![]()
Någon som vet om det kommer upp fler tider på mylaps?
Verkar bara vara från första passet på förmiddagen.
EDIT: Tidtagningen kom inte igång, pga strul, förrän 14-tiden.
Jag trodde att man fick ett unikt transpondernummer när man köpte en transponder från AMB. Är det inte så? Jag körde tydligen 1.03 tider den 10/7, då jag inte ens var på karlskoga.
Jo, man får ett unikt nummer och jag tror att den som la upp tiderna från Sviestad 10/7 helt enkelt angav fel bana.Jag trodde att man fick ett unikt transpondernummer när man köpte en transponder från AMB. Är det inte så? Jag körde tydligen 1.03 tider den 10/7, då jag inte ens var på karlskoga.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |