Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför gör man så här?
För att det är ett krav när man tävlar som Sportbike sa, och för att det är porrigare än loctite!
Jag lärde mig naja rätt som flygmekaniker, och då var det jävulskt noga med hur många varv per cm man najade, det kan vara något för tätt på bilden, men det är sånt som bara riktiga naj-fetishister bryr sig om, jag tyckte att det såg bra ut IAF.
Däremot skulle jag dra tråden annorlunda genom skruvskallarna, jag vill ha genomgående hål genom skruvskallarna så att tråden inte bara sitter i ena kanten.
Däremot skulle jag dra tråden annorlunda genom skruvskallarna, jag vill ha genomgående hål genom skruvskallarna så att tråden inte bara sitter i ena kanten.
Hehe, tackar... fler galningar som är vakna sent![]()
Nu är det bara resten kvar, bakbroms, oljefilter, oljeplugg/påfyllning... nåt mer säkert![]()
kanske oitressant,men jag brukar göra ett litet körnslag i den övre bulten,så att hålen hamnar på rätt ställe,när oket varit av.
På grund av att du blir lite mer upphetsad då eller finns den en riktig anledning?
MVH Oskar
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra