Limstift
Flooork!
Någon som har tips om vilken motard jag skall välja som förstahoj? Jag ska köra den på gata, strypa till 25 f*cking kW, jag vill testa lite enkla stunts på nån parkering nån helg, annars köra den till jobbet någon gång i veckan. Min ekonomiska gräns ligger på typ 30 000, finns det såpass billiga motarder eller är det billigare att köpa en enduro eller typ XT600 och motardkit (begagnat antar jag?)?
