Första komentaren om förbud.

PMR skrev:
Har fått olika "farligt"-kommentarer de senaste tio åren. Lunchrumsmiffo finns det gott om här med. Det värsta är att flickvännen och hennes familj också fäller dito kommentarer i tid och otid. De verkar inte fatta att med mig får man MC:n på köpet. Jaja bara att lägga dövörat till, man har ju övat upp den förmågan genom åren......
själv har man en redig farsa som är förare av fireblade, så ska flickvännen bråka me mej om hoj, får dom hela "ma familia :hihi " på sej..

Har fått klagomål för att min hoj låter så mycket på gården.....kör orginaldämpare :va
Sen finns det två andra som har custom hojar,inga klagomål på dom :(
Dom brukar alltid snegla på mej när jag kommer med hojen på gården :confused:

*Manne* skrev:
Har fått klagomål för att min hoj låter så mycket på gården.....kör orginaldämpare :va
Sen finns det två andra som har custom hojar,inga klagomål på dom :(
Dom brukar alltid snegla på mej när jag kommer med hojen på gården :confused:
orginaldämparen på en från 2000 hör man ju knappt...

Fan vad mycket kommentarer folk får om sina hojjar hela tiden. Står ni still och poserar?
:-)

Roligaste samtalet jag haft om mc var en duktigt gammal tant (80+) utanför en ICA-butik i Mariestad som tyckte den var såå fin, och hon tyckte såå mycket om motorcyklar, hon mindes minsann när hon hade åkt med självaste Prins Bertil på motorcykel i sin ungdom, men det var ju synd att man måste ha hjälm nu för tiden, för då kan man ju inte känna vinddraget i håret som är så mysigt...

Vad säger man?

Enda kommentaren jag har fått är att min hoj heter likadant som godistillverkaren...Fazer :rolleyes: :D

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka