Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ne det gör det inte inte för mig iaf, har jagat knäskrap på falken hela våren å sommaren men inte fan kommer skrapet automatiskt till mig inte![]()
Du har ju bara ca 2 cm kvar till skrapet, det fixar du på Anderstorp![]()
Körkort -> MC Kort -> Stoppie -> Wheelie -> Knäskrap -> Färdig?
Vad kommer sen? Hur går den naturlig utvecklingen? Antar att "Backing it in", dvs att köra supermotardstilen men spinnande bakhjul genom en kurva är lagom överkurs... Kanske ett lagom femårsmål!
) -> Vinn MotoGP-klassen 1:a året -> Vinn MotoGP-klassen flest gånger av alla -> Skaffa dig ett liv! 
Körkort -> MC Kort -> Stoppie -> Wheelie -> Knäskrap -> Licenskurs -> Vinst första racet-> Vinst i Rookie klass = uppklassning till A-förare (Gör dig av med flickvännen) -> Vinst första racet som A-förare (sälj IPod:en) -> Vinst första SM-klassen = Svenska Mästare (Flytta till mindre/billigare lägenhet) -> Ta poäng i första EM-tävlingen -> Vinst EM-tävling (Skaffa sponsorer) -> Vinst EM-klass (Europeisk Mästare = skaffa fler sponsorer) -> Få VM-styrning i vilken klass som helst (sluta jobba) -> Vinst första VM-tävlingen (le) -> Vinn VM-klass ex. Superbike (njut!) -> Få styrning i MotoGP (ge upp allt socialt liv) -> Vinn första MotoGP-tävlingen (drick RIKTIG Champagne
) -> Vinn MotoGP-klassen 1:a året -> Vinn MotoGP-klassen flest gånger av alla -> Skaffa dig ett liv!
![]()
// Niklas
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller