Första kärleken såld...

Ace Niki skrev:
Mmm...blåvitt med rött R på är fint... :) :)

Blå och vit med TVÅ röda R :tummenupp

syns inte riktigt men den är mörkblå

Bifogat

• hojen.jpg
    hojen.jpg
    121.3 KB · Visningar: 49
Mmm, bladen är fin.
Börjar tänka om när det gäller Tysklandshojar nu. Letar klotade+reparerade men de kostar ju ÄNDÅ 50 000! Was ist das für ein Scheiss!:6surkart Kan ju få en oklotad här i Sverige för 60! :6surkart lönar sig alltså inte om man räknar in regbesiktningskostnad och besväret/ missade arbetsdagar/ soppan/ osäkerheten i att åka ner o hämta :6surkart

Ace Niki: Den där röda lampan kan man ställa om på millen så den inte lyser före varvstopet :hihi

Sen så tycker jag att Rad-4orna ivarjefall en gsx750r 98a är klumpiga om man jämför med millen.. Millen sitter man som en kung eller prinssesa på eftersom de inte är så bred som en rad fyror. Visst vill man sära på benen mycket så :lol , visst man kanske inte får den fina effekt rushen på slutet men men :tungan.

Vad har inte millen som en rad fyra har?mycket effekt på slutet..det är det ända jag kan komma på. Vad har en rad fyra?inte har den det underbara ljudet som millen har :yoparty , inte har den det fina boten vridet, inte har den det fina chasit som milen har. Men som sakt vill du prova en rad fyra så ska du göra det. Du kan ju alltid få åka på min bönpall om du saknar v-twin ljudet m.m :tummenupp . Sen om du inte vill eller har pengar till en mille så förstår jag att det är bättre att köpa något annat :)

millebild11.jpg

Ace Niki skrev:
Nä, att köra twin för ljudets skull har jag redan gjort i 3 år, det får räcka. Nu är det effekt som gäller.

Köp en hoj med Turbo då :yoparty :yoparty då behöver du inte oroa dig för att du har lite effekt :hihi

Millens bönpall kanske inte är den bästa men man får se det så här, baken blir säkert fastare åt den som åker på bönpallen :hihi

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025