blom skrev:du har ju torrbrytigt i garaget.. räknas inte.. bilder måste upp
Men jag tog inga bilder, hade ingen kamera i närheten

Edit: Får väll fara ut en sväng till och dokumentera

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:du har ju torrbrytigt i garaget.. räknas inte.. bilder måste upp
philsson skrev:DU ska hänga med ut och köra i sommar!. Finns ju trots allt lite folk runt omkring
som du vill.. Du kanske inte gillar kurviga vägar.MestHemlig skrev:Hoj: Husaberg FE 501 . . . .vi tuffa åker SH här i trakterna
![]()
Robin Hood skrev:du var i bromma bor du ??
vi e grannar i bland![]()
Teamturbo skrev:blev en lite sväng innan.. första turen sen ja köpte den.. så de va lite skillnad i motorstyrka mot min cbr600 som ja körde me i somras![]()
Xyron skrev:Men ni bor ju lång söderut![]()
MestHemlig skrev:MOUAHAHA HA HA HAAAA vi kan åka MC nu!!! (eller inte nu för nu har det precis snöat katter och hundar så.. men det försvinner tills imon!!!!!! yipiiie
RocketQueen skrev:I Riksby. E vi grannar?![]()
Robin Hood skrev:japp e i samma område just nu![]()
bor du i br eller?? Robin Hood
RocketQueen skrev:Jag bor med killen i hans br.
Min lägenhet ligger dock också i Bromma, granne med en och annan SHare.![]()
Turbo_Porse skrev:2030947Så ni har inte varit ute o bränt ännu...Onsdag dag var till och med jag ute o brände lite-7plus-sol-inget kort-va fan gör de?-Hur bra som helst hade hoppats på körning i helgen men som de ser ut nu är det lite väl vit över allt...Får bli bira istället synd
gixxer_chrille skrev:2041905Jag vet inte om jag är den enda men tycker ni inte att vägarna har förfallit ganska så ordentligt nu på senaste tiden. Här omkring där jag bor så är vägarna rent ut sagt skit. Att om man kommer med en räser hoj i full karriär så studsar man av vägen. Tror jag satsar på en SM istället för plast raket.
MestHemlig skrev:2028851då va man hemma igen! blev 2.2 millagom kallt! FAN VA GÖTT! va lite nervös dock. körde den avställd :S ringde vägverket men då sa tanten efter 10 minuter kö att det va fel nummer. så fick jag ett annat. då skulle man knappa in massa nummer.. som tydligen inte funkade. mina nummer va dåliga
... så då sket jag i det och tog mej en tur ut till flickan istället
ååh du härliga torra vägar!
på grund av ett kamerahaveri på vägen så blev det inga bilder in action men blev några innan jag drog. några smakprov:
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |