Har nyss fått körkort och var ute och filmade lite för några dagar sen när jag kör RD350. Tyvärr så upptäckte jag att avgasventilen var pajj så nu ligger rden i delar
. Blir kanske inge mera hojj för mig i år. Menmen lyckades nästan iallafall få knäskrap och fick upp den på bakhjulet fasten den gick dåligt utan avgasventil
Högerklicka spara mål
Lite OT men fick upp min cykel i 140 iallafall
Högerklicka spara mål
Mvh Bosse
Högerklicka spara mål
Lite OT men fick upp min cykel i 140 iallafall
Högerklicka spara mål
Mvh Bosse
Detta kan väl inte vara original eller? Kolven till vänster är också lite repig så det blir nog bara o byta 