Silwer
för******
man lässsnar derekt på nå annat än 1000-1300cc och 150-190 hk, tjöp inga andra håjar, lita på mej.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äh, jag var inte minsta avundsjuk på någon annan när jag kajkade runt på min Aprilia Pegaso. Tvärtom var (och är) jag jäkligt nöjd med den. Trevlig båge.Mavve skrev:men man går ju bara runt o e avundsjuk på alla andra "fina" hojar.
Hur många hestkraffter ä de i en hajjabusa mä Turbo? Lässsnar man på en sånn?Silwer skrev:man lässsnar derekt på nå annat än 1000-1300cc och 150-190 hk, tjöp inga andra håjar, lita på mej.
CrowBar skrev:Vad skulle rekomenderas som första hoj? Tung MC alltså. (inga omogna svar igen tack).
HBmanneN skrev:fireblade vad annars..
köper du en 600 kommer du tycka att wow vicket ös i ett par veckor, sen har du växt ur den, eller så har hornen växt ur hjämen.. tycker ändå att man ska köpa riktig hoj med en gång...
när du kan köra den hojjen kan du köra alla hojar..
CrowBar skrev:Vad skulle rekomenderas som första hoj? Tung MC alltså. (inga omogna svar igen tack).
CrowBar skrev:Vad skulle rekomenderas som första hoj? Tung MC alltså. (inga omogna svar igen tack).

Tråden är väldigt gamal med, sen i höstas.VILDING skrev:Jag har iallafall köpt en Yamaha 600 Diversion och den tycker jag känns toppen...och den har billig försäkring.VILDING.![]()
Silwer skrev:Tråden är väldigt gamal med, sen i höstas.

Vissa har talang, alla vi andra då?MostWanted_NKPG skrev:dem som säger att man måste ha en cross/endura/motard liknande hojj för att bli bra på sporthojj så har ja många kända exempel på dem som varken har hojjkort eller kört enduro.. men endå ligger bland eliten på banåkning... och finns väll kanske t om i motogp...
OLJEKYLD GSXR skrev:Tja, trots att jag hade en discofärgad Dominator var det ingen som skrattade åt mig, speciellt inte tjejerna som tvärtom var mer än villiga på att åka med. De enda som kan tänkas skratta åt en är väl folk med nedsatt tankeverksamhet som enbart vill ha hoj för att förlänga sin underdimensionerade penis, dessa brukar vara samma individer som man med lätthet lämnar bakom sig med en offroad när det svänger. Sen undrar jag vad en riktig hoj är? gsxr1000, R1, Fireblade, zx9? Ok, riktiga hojar säger vi. Vad är då resten? Falska hojar? Skenhojar? Har det kommit nån ny EU-standard som jag har missat, först fick inte små jordgubbar heta jordgubbar, nu får inte hojar med motorer understigande 998cc och 150 hk heta hoj längre.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |