Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
korpe skrev:Tjenare!!! ja min första hoj är en suzuki GSX-R1100W -94 skit nöjd med den!!! så lyd ett råd köp en stor hoj direkt annars lässnar ni fort lita på mig
OLJEKYLD GSXR skrev:CrowBar, du är ju inne på helt rätt spår, spinn vidare på den tråden. Kan rekommendera offroadcyklar, funkar till allt, kul på asfaltsvägar och på grusvägar.
Köpa en finare hoj att lägga omkull? nej du Flemming, som första hoj är en offroad perfekt, du kan dessutom ta bort den fega signaturen nu.Mavve skrev:Förutom det att den är ful och man skäms ihjäl när tjejerna skrattar åt en....
Köp en riktigt första hoj o öva med den.
Det kostar att ligga på topp![]()
GSXR1100R skrev:Köpa en finare hoj att lägga omkull? nej du Flemming, som första hoj är en offroad perfekt, du kan dessutom ta bort den fega signaturen nu.
Paja inte denna tråd oxå är du snäll.Mavve skrev:Det handlar ju lite om vilken stil man har med....
Klart det är billigare o bättre med offroadare - men man går ju bara runt o e avundsjuk på alla andra "fina" hojar.
Jag tycker fortfarande du e feg - du antog inte min utmaning![]()
Jo, den är trevligkorpe skrev:Tjenare!!! ja min första hoj är en suzuki GSX-R1100W -94 skit nöjd med den!!! så lyd ett råd köp en stor hoj direkt annars lässnar ni fort lita på mig
Mavve skrev:Förutom det att den är ful och man skäms ihjäl när tjejerna skrattar åt en....
Köp en riktigt första hoj o öva med den.
Det kostar att ligga på topp![]()
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |