Första hjälpen - tråden!

Jag hann till jobbet i tid! (Nästan...)
Det är jag som skall tacka för ert intresse!
En trevlig kväll med synnerligen trevliga mc-människor. Det kan bara inte bli bättre... :Bugar
Och fick jag råda, långa farbrorn, skulle du efter en sådan helgjuten disk-insats aldrig mer behöva diska! :tummenupp
Vi syns nästa onsdag! :banana

/H

Framför allt ett stort tack till Hasse! Jättebra initiativ att dra igång detta. Inte bara hade jag kul, jag känner mig snäppet klokare också! till er andra som var närvarande, skitkul att träffa er till slut! jag har aldrig träffat er tidigare men ändå kände jag mig lugn och välkommen..! tack för många sjukt roliga skämt och kunskap jag lär behöva!

det var en upplevelse att kunna skratta med er! :banana

På grund av hög nivå:
Efterson nivån på ALLA ämnen och SAMTLIGA kommentarer var på sedvanlig HÖG nivå (OBS ironi) under kvällen vågar jag utan oro för förvecklingar och annat uppmana deltagarna till att öva mun-mot-mun metoden och noggrann kroppsundersökning till onsdagen den 6 april. :rofl
Bonuspoäng om kroppsundersökningen utförs på någon annan än er själva...
:D :yoparty :Bugar

All kroppsundersökning på sälar ger minuspoäng... :D
/H

hassethehen skrev:
På grund av hög nivå:
Efterson nivån på ALLA ämnen och SAMTLIGA kommentarer var på sedvanlig HÖG nivå (OBS ironi) under kvällen vågar jag utan oro för förvecklingar och annat uppmana deltagarna till att öva mun-mot-mun metoden och noggrann kroppsundersökning till onsdagen den 6 april. :rofl
Bonuspoäng om kroppsundersökningen utförs på någon annan än er själva...
:D :yoparty :Bugar

Frivilliga att öva mun-mot-mun med mig.

Lista :mattias

1.Mark
2.JoJoman
3.

Last edited:
frivilliga som sedan vill komma och visa på stackars lilla mig, som inte kan vara med:

Lista :mattias
1.
2.

Jag kan vara vår allas lilla rädda-livet-hora.

ring mig bara så kommer hjälpen tfn: 11 25 87

:rolleyes:

Långa farbron skrev:
En liten blänkare så här på måndagen så vi inte glömmer onsdagen den 6 kör vi igen.

Bra påminnt! :tummenupp
Undrar dessutom om något har övat mun-mot-mun-metoden i helgen? :pannkyss
Ni kan dessutom PMa poängställningen i grenen "kroppsundersökning". Jag behöver för och efternamn på "offret"/övningsobjektet...
Enbart förnamn på "offren" hamnar i kategorin "sälar" och ger som bekant minuspoäng... :lol
:fyllisar kan vara en förmildrande omständighet MEN alla snaskiga detaljer avslöjas obarmhärtigt! :fatta!
Något som knappast lär hindra de vetgiriga FH-eleverna
/H

hassethehen skrev:
Bra påminnt! :tummenupp
Undrar dessutom om något har övat mun-mot-mun-metoden i helgen? :pannkyss
/H

jag kan ärligt säga att jag försökt öva iaf :hihi Övertalade min flickvän, men hon bara fick skrattanfall hela tiden, så det gick inte så bra. :rolleyes:

Nihleen skrev:
jag kan ärligt säga att jag försökt öva iaf :hihi Övertalade min flickvän, men hon bara fick skrattanfall hela tiden, så det gick inte så bra. :rolleyes:

Amenduu, vilka läpper var du och härjade på eg.?

Inget mer snusk nu tack :rodnar

Back