Första hjälpen - tråden!

chrilla skrev:
Kan tyvärr inte den sjätte, så jag får väl stå över och se om det blir en senare omgång. Ser det inte ut att bli det kanske man kan komma den trettionde iaf, bättre med lite utbildning än ingen alls...? :)

Absolut! :tummenupp
Dyk du upp den 6e!

/Hans

Bekräftelse på plats för första hjälpen - utbildningen, kommer senare idag.
Min utbildningsledare har varit på kurs i fjällen en hel vecka. :yoparty
Det är hon som skall bekräfta att lokalen jag tänkt vi skall vara i är ledig
(Den som hade det jobbet ändå...)

/Hans

Jaha.
Redan under min utbildning fick vi lära oss att: "Lova aldrig något du inte kan hålla och håll allting du lovar."
Har inte fått bekräftat på Röda Korsets lokal i Landala. Jag föredrar den eftersom allt material finns där. Jag är optimist och hoppas att måndag är den dag jag får klartecken på.
Jag kommer att PMa samtliga som är intresserade när lokal är klar.

Är det några önskemål på ämnen att ta upp under de två tillfällena?
Ordet är fritt...

Var är våren?
/Hans

Sådär!
Allt klart!
Det blir onsdagarna 30/3 och 6/4.
Plats blir i Landala / Kapellplatsen. Gå förbi bankomaterna och in på gården. Håll till vänster och där hittar ni Karl Gustavsgatan 63.
Är lokalen svart och ingen öppnar när ni står och bankar på dörren gå då till nästa dörr till höger cirka 15 meter.
Där står jag och öppnar. Kraftigt byggd kille med glasögon och kort snaggat hår. Ganska lik min avatar, faktiskt...

/Hans

hassethehen skrev:
Sådär!
Allt klart!
Det blir onsdagarna 30/3 och 6/4.
Plats blir i Landala / Kapellplatsen. Gå förbi bankomaterna och in på gården. Håll till vänster och där hittar ni Karl Gustavsgatan 63.
Är lokalen svart och ingen öppnar när ni står och bankar på dörren gå då till nästa dörr till höger cirka 15 meter.
Där står jag och öppnar. Kraftigt byggd kille med glasögon och kort snaggat hår. Ganska lik min avatar, faktiskt...

/Hans
Nice.. Tid?

Deltagare:
1.Chrilla
2.Skrutten
3.Hultan
4.Farbron
5.Bagerah
6.Mark
7. DaggeZ
8. Victor
9. sharpedge
10. Coola Ola
11. Nihleen

Namn som saknas? :fatta!
Namn som hamnat här av misstag? :kocko
Det är bara att rätta till... :banana

Tiden då? (Tack! Till Hultan!)
Passar 18.00? Jag beräknar att vi är färdiga till 21.00. Kan flexa på en 10 minuter hit eller dit...

/Hans

Last edited:
hassethehen skrev:
Passar 18.00? Jag beräknar att vi är färdiga till 21.00. Kan flexa på en 10 minuter hit eller dit...

/Hans

Låter fint för mig! :tummenupp

(Förövrig anser jag att allt skall med i ett lyft, lat? Ja.. :-)

Dags att lyfta tråden lite...

Det är väl nu i veckan vi ska lära oss att ta hand om varandra..

Japp! :)
Onsdag den 30 klockan 18.00.
Plats:
Kapellplatsen/Landala torg.
Leta upp konsum/servus/"minicoop". Gå FRÅN ingången mot de 2 bankomaterna i (Handels)banken. Fortsätt runt hörnet.
Det står en svart Kawasaki utanför Karl Gustavsgatan 63 eller 65.
Dörren vid hojen, där skall ni gå in. Jag väntar innanför.
Ta med er hjälm och oömma kläder. det blir MYCKET praktik!

Frågor?
Ring mig på mobilen; 070 374 96 67.
/Hans.

Jag ber så mycket om ursäkt!
Jag har missat de senaste informationsinläggen...tyvär så skiter sig datumen för mig, så jag får dra mig ur. :(

/Baggis

Jag kommer iaf!

Synd att du inte kommer Baggis, tänkte vi kunde övat på det där med andningen annars :gnissla

Tack för ikväll!

Känns bra att dels lära sig själv och dels veta att hojvänner oxå kan
om det skulle behövas (gud förbjude..)

Ses nästa vecka! (och långis, då kan jag ta disken :tummenupp )

Ja ,detta var riktigt, RIKTIGT BRA! SKönt att veta att ni kan ta hand om mig när jag mular hojen nästa gång.

Tack Hasse för en bra kurs!

Nej, Mookie.. du får gå med mig till körskolan en sväng så du inte mular
hojen igen.

Hej! Kan bara hålla med, det var riktigt kul och riktigt bra! Kul att man fick komma även om man inte är sporthojs största användare. :D

Mvh
Trädklättrarn

Nihleen skrev:
Hej! Kan bara hålla med, det var riktigt kul och riktigt bra! Kul att man fick komma även om man inte är sporthojs största användare. :D

Mvh
Trädklättrarn

Spelar väl ingen roll ,huvudsaken är varför man gick dit :)

Back