Första gången...så skönt, vilken känsla

kN_KY

Rock on!
Gick med
24 Jul 2006
Hoj
Yamaha YZF250
Va ute o böörnade med motarden i Helsingborg idag o försökte ragga upp nån snut, men dom höll sig inne. Tur för mej kanske.
Brännde på som små gatorna o gasade så ljudet studasde mellan husen till alla penisionärers/kärringars stora glädje :näsblod . Och rätt som det va så började en bil tuta - tänkte; Vad sören e det som sker, en snabb blick bakåt och ser att det e ett billarm som har satt igång! Första gången man drar igång eller billarm med motarden :D Niicee, hehe

Va ute o böörnade med motarden i Helsingborg idag o försökte ragga upp nån snut, men dom höll sig inne. Tur för mej kanske.
Brännde på som små gatorna o gasade så ljudet studasde mellan husen till alla penisionärers/kärringars stora glädje :näsblod . Och rätt som det va så började en bil tuta - tänkte; Vad sören e det som sker, en snabb blick bakåt och ser att det e ett billarm som har satt igång! Första gången man drar igång eller billarm med motarden :D Niicee, hehe

Förstår precis vad du menar. Har dragit igång billarm med min gamla 929 med micron-pipa. :yoparty efteråt var man glad.

off topic. Är du nöjd med Hojen?

Är sugen på en till nästa säsong men siktar på en -04.

Last edited:
Förstår precis vad du menar. Har dragit igång billarm med min gamla 929 med micron-pipa. :yoparty efteråt var man glad.

off topic. Är du nöjd med Hojen?

Är sugen på en till nästa säsong men siktar på en -04.

Yes...rock´n roll :yoparty :tuttar

Jodå hojjen går som ett spjut inne i stan och e världens roligste att köra när man kör aktivt med dej. Vill gärna dra ut den på bana men har ej haft möjlighet

Ja vill man vara fräck och få uppmärksamhet samt skrämma äldre så kan man ju göra så, grymt avis

coolt. Fick nämligen prova en husa 650 och jag tycker den var lite extrem för gatåka (hur fan man nu kan tycka det :va ) men det var som att köra en stringtrosa och den var bara kul när det svängde.

:felämne Det är väl inget att hänga i granen. Satte igång många billarm när jag körde runt i stan med min corvette 383:a (6,7liter) för ett par år sedan....

:felämne Det är väl inget att hänga i granen. Satte igång många billarm när jag körde runt i stan med min corvette 383:a (6,7liter) för ett par år sedan....

Han har väl rätt att skriva av sig lite. För det är en skön känsla, precis som första posörskrapet.....:D

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back