Video Första Filmen a.k.a Början på en ny hobby.

Status
Ej öppen för fler svar.

PoNtUzA

Ny medlem
Gick med
12 May 2011
Hoj
Husaberg FS570, 10
Nu har jag filmat och lagt upp min första MC film på YouTube, kolla och säg vad ni tycker.
Jag vet att jag inte har de bästa grejorna när det gäller inspelning och redigering (Rollei ActionCam 100 och Windows Movie Maker) men man tager vad man haver som ordspråket lyder. :rolleyes:
Om intresset fortsätter så kommer en GoPro eller liknande nog införskaffas i framtiden. :)

Inte värt att ha filmen uppe då vissa inte uppskattar att andra inte har lust att lägga 3k på en kamera som man inte vet att man kommer använda mer än 4gånger. Tackar för den konstruktiva kritiken och hoppas på att de som bara skriver massa negativt utan att förklara varför kan ta sig en funderare på om de kan göra bättre.

Last edited:
Jag vill ju inte verka negativ. men jag tror nog du ska införskaffa den där nya kameran direkt :P Inann du lägger upp fler filmer =)

Hojj filmer uppskattas ju alltid vet du väl :) Även om man får kritik av dem som är SuperHeroBatman&Robin på att redigera o allt :P

Men ett tappert försök, du får en hojj av fem möjliga =)

Bättre kamera och bättre musikval/eventuellt motorljud bara så blir det prima! :tummenupp

Du behöver inte kunna redigera så bra, det räcker med att du kan klippa så blir det alldeles utmärkt, att se någon plöja fram på en raksträcka i 60 sekunder är tråkigt, så ta det verkar mest intressant och tror att folk vill se! :)

2/5 P.g.a. kvalitén ;/ Ser dock framemot fler filmer med GoPro HD2! :)

Som jag skrev här uppe tog jag bort länken då filmen inte uppskattades av vissa medlemmar här på forumet och tänkte då att det inte var värt att ta mer kritik för något som inte är värt det. om någon vet hur man tar bort tråden så uppskattar jag om de berättar.

Som jag skrev här uppe tog jag bort länken då filmen inte uppskattades av vissa medlemmar här på forumet och tänkte då att det inte var värt att ta mer kritik för något som inte är värt det. om någon vet hur man tar bort tråden så uppskattar jag om de berättar.

Fan skärp dig. eller som en FD bekant alltid sa till mig, "Drama" sluta nu micke. Alla har vi varit nybörjare på att filma o klippa så upp med länken nu igen. Oavsett hur mycket kött du får på benen så kommer det att komma folk som ogillar det man gjort, fel klipp, eller fel musik osv. Bara borsta av sig o komma igen.....

HAHA, fan vilken surputt det var här då:rolleyes:

Du hade kunnat framföra kritiken på ett annorlunda sätt och sluta vara så jävla kåt på att sälja din kamera.
Har hört att det är bra att först förolämpa någon för att sedan vilja sälja en produkt lika snabbt, tror du skulle lyckas som säljare väldigt bra! :tummenupp:crash

Du hade kunnat framföra kritiken på ett annorlunda sätt och sluta vara så jävla kåt på att sälja din kamera.
Har hört att det är bra att först förolämpa någon för att sedan vilja sälja en produkt lika snabbt, tror du skulle lyckas som säljare väldigt bra! :tummenupp:crash

haha TACK! jag ser mig själv som världens sämsta säljare, men kul att någon annan tycker att jag är bra, jävla kåt på att sälja min kamera? ville ju bara att han skulle ha en bättre kamera, men det kanske var min dator som laggade eller var det filmen?

Edit: om du läste min annons så hade du förstått att jag är så dålig att redigera och filma att jag lägger ner det med ett försök:3freak

Last edited:
Äää PoNtUzA Komigen nu upp med den igen!:yoparty
Jag har lackt upp filmer i ett halv år snart!
Har nog mest fått skit å mera skit å enu mer skit men om du fortsätter lägga upp saker så kommer dom snart tröttna!

Å sen blir det bara bättre å bättre sen redigerar du som en kung!

Micke™;5521480 skrev:
Fan skärp dig. eller som en FD bekant alltid sa till mig, "Drama" sluta nu micke. Alla har vi varit nybörjare på att filma o klippa så upp med länken nu igen. Oavsett hur mycket kött du får på benen så kommer det att komma folk som ogillar det man gjort, fel klipp, eller fel musik osv. Bara borsta av sig o komma igen.....

Är det något jag har fått veta utav livet så är det att man måste kämpa men också att man måste kämpa för rätt saker, jag började filma för att jag ville visa min pappa som är MC intresserad men inte har kort hur det var att köra och för att visa lite kompisar. Jag brukar aldrig bry mig om andras åsikter men det är inte värt att ta massa verbala slag för något jag gjorde för att glädja pappa. Ska försöka lada upp filmen igen då bristande respekt och tekniska problem gjorde mig lite lack på vissa SH medlemmar, de som kom med konstruktiv kritik så som Jeesper och Adde 1986 uppskattar jag väldigt mycket och hoppas att höra mer från dom då de verkar vara sjysta killar.

haha TACK! jag ser mig själv som världens sämsta säljare, men kul att någon annan tycker att jag är bra, jävla kåt på att sälja min kamera? ville ju bara att han skulle ha en bättre kamera, men det kanske var min dator som laggade eller var det filmen?

Fortsätt att göra det, tror att hans intresse att köpa kameran av dig sjönk ganska mycket när du skrev sådär.
Varken datorn eller filmen i sig som lagga, efter ha pratat med TS i PM så är det Youtube som verkar ha gjort så att hela hans bild blivit skakig, som inte är helt ovanligt.

Vill han ta bort länken så får ni nog respektera det.

Stänger tråden innan det spårar ur och blir nån knasig diskussion av det hela.

PoNtUzA: Du är mer än välkommen att lägga upp dina alster i en ny tråd om du skulle känna för det! :)

Fortsätt att göra det, tror att hans intresse att köpa kameran av dig sjönk ganska mycket när du skrev sådär.
Varken datorn eller filmen i sig som lagga, efter ha pratat med TS i PM så är det Youtube som verkar ha gjort så att hela hans bild blivit skakig, som inte är helt ovanligt.

ofan, jag har aldrig lagt upp en video på tuben så det visste jag inte:)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion