Första dagen på jobbet - hur snabbt är man på SH.com?

DerClown

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag tror det gick 2 timmar för mig innan jag kollade SH första gången.:D Idag har jag sniglat omkring här i snart 2 timmar, när man är lite ny med arbetsupg. så är det inte så stressigt.:)
Hur är/var det för er? Hoppas ingen annan läser här och vet vem jag är.:hihi

På mitt jobb fick man inte besöka SH... eller Aftonbladet... eller fackets hemsida.. Faktiskt ingenting förutom Scania Inline med lastbilspropaganda från Zwolle :banana

Skicka mail gick dock utmärkt :fyllisar

Last edited:
På mitt jobb fick man inte besöka SH... eller Aftonbladet... eller fackets hemsida.. Faktiskt ingenting förutom Scania Inline med lastbilspropaganda från Zwolle :banana

Skicka mail gick dock utmärkt :fyllisar

vi får inte ha internet alls :näsblod

Första dagen var det nog inom nån timme. Vi har dessutom ett par oövervakade surfburkar där jag sitter, så ingen risk att hamna i nåt fjantigt filter... :hihi

Det är väl ok enligt facket att surfa SH.com :va
Vd´n på mitt förra jobb kom in när jag satt och surfade på sporthoj när jag i egentligen skulle sammanställa en rapport från ett nyss avslutat projekt.
Men han tyckte det var så fina hojar i den tråden (Ducati-tråden såklart) så han brydde sig inte så mycket.
På samma jobb så hade jag 8st datorer till mitt förfogande i ett projekt, alla hade SH.com som startsida såklart :D

Första jag öppnar på morgonen och då kommer jag till jobbet en halvtimme tidigare för att va inloggad lagom tills man börjar jobba. ;) Går ju att surfa på iPhonen om man inte kan surfa på jobbdatorn. ;D

Går ju att surfa på iPhonen om man inte kan surfa på jobbdatorn. ;D

Ääh, surfa med mobilen är som att shoppa med gamla pjäxor. Alltså något man verkligen inte vill men det går ju... :näsblod

Själv blev det en timme första dagen och varje dag :tummenupp

idag blev det direkt efter instæmplingen med en kopp kaffe i ena handen sen kom arbetsledaren efter 30 min och viftade med några ritningar :(

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg