Halu
Äntligen har jag köpt mig en cross, en Yamaha YZ 125, som jag hoppas blir bra =) Ska börja köra på bana snart men just nu får jag mest dregla.
Skickar upp lite bilder på den. Fick betala 22.000:- inklusive skor, axelskydd, ledade knä och armbågskydd, handskar och helt nya kläder.
Cykeln gick ett VM 01 och totalrenoverades sedan och såldes till han jag köpte den av =)
Äntligen har jag köpt mig en cross, en Yamaha YZ 125, som jag hoppas blir bra =) Ska börja köra på bana snart men just nu får jag mest dregla.
Skickar upp lite bilder på den. Fick betala 22.000:- inklusive skor, axelskydd, ledade knä och armbågskydd, handskar och helt nya kläder.
Cykeln gick ett VM 01 och totalrenoverades sedan och såldes till han jag köpte den av =)

