https://www.youtube.com/watch?v=5AJZRC35IaQ
Pass 4, Lugn grupp, filmat med Liquid Image Ego. Och ja, jag vet det går inte särskilt snabbt.
Pass 4, Lugn grupp, filmat med Liquid Image Ego. Och ja, jag vet det går inte särskilt snabbt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ska försöka gasa mer i kurvorna nästa gång absolut, är nog för feg. Men det var bland det roligaste jag gjort, kommer inte bli sista gången för mig, även om plånboken nog skulle vilja det. Frågan är vart närmaste bana är, Gelleråsen eller Sviestad
Ska försöka gasa mer i kurvorna nästa gång absolut, är nog för feg. Men det var bland det roligaste jag gjort, kommer inte bli sista gången för mig, även om plånboken nog skulle vilja det. Frågan är vart närmaste bana är, Gelleråsen eller Sviestad
Satt och klurade på Gelleråsen nu i slutet på juni. Det är en liten bit dit och man ska vara där vid 7. Antar att de flesta från Stockholm kör en övernattning eller två i Karlskoga då?

De flesta åker nog ner kvällen innan ja. Bor du på Karlskoga hotell så har dom budgetrum för några hundralappar. Dessutom har du rabatt om du kör med SMC. Annars finns t ex www.zlafen.se som är ett trevligt boende.
Åk dit och testa vetja!
...sviestad är mycket trevligare som bana än åsen...enkelt val.![]()
Ah härligt! Såg att Karlskoga hotell har vandrarhem också som är ännu billigare. Får bli det!
Hittade inga körningar med SMC där, eller är jag blind?
Ah härligt! Såg att Karlskoga hotell har vandrarhem också som är ännu billigare. Får bli det!
Hittade inga körningar med SMC där, eller är jag blind?
Vi alla har kört vår första dag någon gång, så farten är inte så viktig!
Hoppas istället att du tyckte att det var kul och återkommer!
Dock så får jag passa på att beklaga att sorgen över det ännu djupare hålet i plånboken som kommer att grävas när du kommer på att bankörning är bland det roligaste man kan göra på hoj![]()
Instämmer till fullo, bara att börja lägga undan pengar under vinterhalvåret...![]()

Mycket billigare, mycket lägre topphastighet men inte tråkigt för det är ju att besöka någon av KNIX-banorna i Uppsala, Södertälje eller Eskilstuna mellan kurserna på de stora banorna. Tar inte lika mycket tid i anspråk heller.
Gröndal (E-tuna) och Tuvängen (S-tälje) körs det på kommande söndag. Två ganska olika KNIX-banor där Gröndal är bredare och större (Tillräckligt för att drifta med bil.) medan Tuvängen besitter smalare asfalt och kraftigare svängar.
Filmer från banorna finns på youtube om du vill se.
Mycket billigare, mycket lägre topphastighet men inte tråkigt för det är ju att besöka någon av KNIX-banorna i Uppsala, Södertälje eller Eskilstuna mellan kurserna på de stora banorna. Tar inte lika mycket tid i anspråk heller.
Gröndal (E-tuna) och Tuvängen (S-tälje) körs det på kommande söndag. Två ganska olika KNIX-banor där Gröndal är bredare och större (Tillräckligt för att drifta med bil.) medan Tuvängen besitter smalare asfalt och kraftigare svängar.
Filmer från banorna finns på youtube om du vill se.
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!