Knoddas
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 10 Nov 2010
- Hoj
- 848
Jodåsåatte, blåste förbi en Volvo idag på en 70-väg, när jag stannar vid rödljuset några hundra meter längre fram så kör han in framför mig, trodde först att det var någon hobbypolis som skulle gapa och skrika att det var en farlig omkörning (det var det inte) men när dörren öppnades steg ju farbror blå ut 
Han hade tydligen "kört i 120 men inte hunnit ifatt", tänkte att fan helvetes jävla skit alltså, nu åker kortet och sommaren är förstörd...
Men fear not, ty detta var två riktigt trevliga individer!
Först skulle han skriva att det hade gått i 100 knyck så att jag precis skulle få behålla körkortet, men efter lite snack så fick han reda på att jag nyligen blivit arbetslös (jag jobbar heltid, trololol) och det är ju midsommar imorgon så han skrev ner den till 90 istället...
2400kr och lite lätt bruna kalsonger, det är härligt att vara ledig!

Han hade tydligen "kört i 120 men inte hunnit ifatt", tänkte att fan helvetes jävla skit alltså, nu åker kortet och sommaren är förstörd...
Men fear not, ty detta var två riktigt trevliga individer!
Först skulle han skriva att det hade gått i 100 knyck så att jag precis skulle få behålla körkortet, men efter lite snack så fick han reda på att jag nyligen blivit arbetslös (jag jobbar heltid, trololol) och det är ju midsommar imorgon så han skrev ner den till 90 istället...
2400kr och lite lätt bruna kalsonger, det är härligt att vara ledig!