Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fast det räcker att de är jämndåliga för att vi skall kunna se ungefär hur bra sukkan är jämfört med de andra märkena. Det är i vart fall en lovande början för Suzuki.Goodstuff skrev:Jag har bara skrivit att AMA inte är en så stark serie som vill påskinas från Amerikanerna. Det finns en handfull bra förare där men de är ändå andrasorteringen internationellt.
Bingo skrev:Fast det räcker att de är jämndåliga för att vi skall kunna se ungefär hur bra sukkan är jämfört med de andra märkena. Det är i vart fall en lovande början för Suzuki.
Aha, det förändrar ju saken. När/var får man se en jämnare serie med alla fabrikaten?Goodstuff skrev:Det är bara Suzuki, Ducati och Honda som har seriösa team med bra förare.
Bingo skrev:Aha, det förändrar ju saken. När/var får man se en jämnare serie med alla fabrikaten?
Jepp, det är min tolkning också. Sen vill jag inte verka insinuant, men om man börjar fundera på lämpliga bortförklaringar i tid så kommer man på många fler än om man försöker fundera ut dem direkt efter passetsandstream skrev:Kan bara tolka det som att jag kommer att vara snabbast på alla bandagar i år![]()
![]()

Holy Rider skrev:Tänk på att cykeln gör ca 40% och föraren 60%.........
Goodstuff skrev:Miguel DuHamel vann "huvudracet" Daytona 200 före Kurtis Roberts och Jake Zemke.
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026