först turen i år

MR.SPEED

Bromsen är fartens värsta fiende
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Skoghall
Hoj
Kawasaki Z1000 -06 Ktm EXC450 -08 Triumph Tiger -00
kom just hem från en ca: 4 mils tur.
 
På cykeln eller?

Här på SH räknas inte offroad inom "först ut för i år". :hihi
 
Swedie skrev:
På cykeln eller?

Här på SH räknas inte offroad inom "först ut för i år". :hihi

Stämmer nog rätt bra. Offroad är ju till för året runt, sporthojjar är inte riktigt konstruerad för det.
 
Tog min första runa den 16 januari.
Den andra rundan på 6 mil tog jag häromdagen (1 mars).
 
pidda skrev:
Tog min första runa den 16 januari.
Den andra rundan på 6 mil tog jag häromdagen (1 mars).

Det var inte du som kom på södra infarten mot Helsingborg vid halv fyra tiden på en röd Ducce i tisdags? :klappar
 
Oas skrev:
Det var inte du som kom på södra infarten mot Helsingborg vid halv fyra tiden på en röd Ducce i tisdags? :klappar

Yes, det är riktigt.
Vad tänkte du när du såg mig?
 
tje.. min första tur i år var 22 feb.. när jag åkte från malmö till lund .. lite jobbigt när man kör hela vägen med en hand ..medan andra var upptagen med att ta bort snö från hjälmet :D.... kunde knappt bromsa :näsblod
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top