Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Empatihandikappad är en vanlig diagnos hos många trafikanter, det har inte så mycket att göra med vilken typ av fordon som individen brukar, det handlar mer om en total ovilja att ta hänsyn till andra människor."kan hända det retar en del, men i så fall är det deras eget fel"...
I ovanstående fall, hur tycker du Liwa1 skulle "förändrat sig själv i stället"![]()
Det finns ett regelverk att falla tillbaka på när åsikterna går i sär, lagen. När åsikterna går isär bör man falla tillbaka på det. Som t.ex. när idioten genade med fullt blås med sin 125a genom området med förbud mot fordonstrafik och där mina barn lekte. Att hans åsikt var att det var OK spelade inte mig någon roll alls.
Men kring trafikgalningar gäller i allmänhet att det inte personens föräldrar, trafiklärare eller trafikpoliser lyckats lära personen kan inte jag heller lära den personen.
Så är det redan, läs meningen efter i inlägget du citerade.
"kan hända det retar en del, men i så fall är det deras eget fel"...
I ovanstående fall, hur tycker du Liwa1 skulle "förändrat sig själv i stället"![]()
Det finns ett regelverk att falla tillbaka på när åsikterna går i sär, lagen. När åsikterna går isär bör man falla tillbaka på det. Som t.ex. när idioten genade med fullt blås med sin 125a genom området med förbud mot fordonstrafik och där mina barn lekte. Att hans åsikt var att det var OK spelade inte mig någon roll alls.
Men kring trafikgalningar gäller i allmänhet att det inte personens föräldrar, trafiklärare eller trafikpoliser lyckats lära personen kan inte jag heller lära den personen.
Förra lördagen blev jag omkörd av en MC på motorvägen... Låg väl i 120 ungefär o han blåste om rejält! Låg säkert i 150-170... I jeans, nån svart jacka och INGEN HJÄLM!
Hur dum får man vara?![]()
En massa text/Liwa1
Det jag mest reflekterade över var.Vad e det för pulver som kör i jeans i mars månad![]()
Sant sant!2822996Tja... Han hade väl inget att skydda? "Varför tak på tom lada?"
/Lucky9
Problemet med många empatihandikappade är att det dessutom verkar lida av en förhållandevis låg intelligens vilket gör det svårt att föra en vettig diskussion med dem. Deras försvar av sina handlingar liknar en 4-årings och man blir snabbt en moraltant eftersom man dels har mage att ifrågasätta deras "rättighet" att köra som svin där det passar dem och dels för att man kan stava och då troligtvis är en gammal gubbjävel.Empatihandikappad är en vanlig diagnos hos många trafikanter, det har inte så mycket att göra med vilken typ av fordon som individen brukar, det handlar mer om en total ovilja att ta hänsyn till andra människor.
Han kanske hade snott hojen ... de brukar inte ha förstånd att klä sig och råkar ofta illa ut pga sitt beteende på hojen ...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |