Förslag till styling till Kawasaki ER-5?

Rosell

Toooourer
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
2016 BMW R1200GS ADV, 2014 BMW F800GS ADV
Fritt fram! Lägg förslag på styling till min ER500!!! :banana Har tänkt mig nya blinkers (definitivt) osv... kom med förslag!

Tacksam för förslag och källor till importör/försäljare.

/Anders

Rosell skrev:
Fritt fram! Lägg förslag på styling till min ER500!!! :banana Har tänkt mig nya blinkers (definitivt) osv... kom med förslag!

Tacksam för förslag och källor till importör/försäljare.

/Anders

Eeeeh, tycker inte du ska ge dig på att styla något på den hojen, blir bara fel tycker jag. Visst byte av blinkers eller annat mindre är ju ok, men ska du ge dig på hojen i övrigt blir slutresultatet pinsamt fult tycker jag. Men det var ju bara min åsikt. Spar pengarna och köp soppa för dom istället.

Twin skrev:
Eeeeh, tycker inte du ska ge dig på att styla något på den hojen, blir bara fel tycker jag. Visst byte av blinkers eller annat mindre är ju ok, men ska du ge dig på hojen i övrigt blir slutresultatet pinsamt fult tycker jag. Men det var ju bara min åsikt. Spar pengarna och köp soppa för dom istället.

Okej, kanske låter bra...

Tänker iaf inte byta lyse eller liknande... den ska se orginal ut fast med tillbehör...

Finns ju småsaker man kan göra som lyfter alla hojar, blinkersbyte och kanse byta placering på dem, kanske en liten höjning av baken, annat avgassystem, magkåpa kanske? Andra backspeglar, lacka om fälgarna. Kanske finns vitt bakljus, elelr så kan du bygga ett annat bakljus, dioder kanske. Det är bara att pula på.

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats