Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ha ha ha,en gammal polare har en gubbe som skakar galler tatuerad på ena armen,under fanns det förut en text som löd "hämd" numera överkört.Har även en polare som på sin muckarresa i lumpen kom överens om att dom skulle göra en banderoll med sitt namn i var o en.Detta skedde i christiania i danmark!!!!!! Min vän som heter micke,var så full/påverkad att när tatueraren frågade om hans namn sluddrade han fram ett"mische".Således blev detta namn inpräntat för alltid på hans banderoll.Han har faktiskt inte kört över den än i dag(25 år senare) för han tycker det e ett lite lattjo minne.Nitrogen skrev:Du borde först och främst lära dig stava, även om det vore en fröjd för ögat om du gick till tatueraren med en felstavad text och han faktiskt tatuerade det.

Foten ska va svår har jag hört ont ska det göra oxåPuttete skrev:Föredrar också ryggen. Trodde ett tag att fotjävelen var det ultimata stället men efter fyra sittningar börjar jag tvivla.![]()
Blondie skrev:Foten ska va svår har jag hört ont ska det göra oxå
Annars e det manligt med hela ryggar

Puttete skrev:Det är inte det skönaste stället att gadda sej på iaf. Ska ha en ny sittning ikväll så jag lägger upp ny bild efter helgen.
Självklart är det manligt med hel ryggtavla, nån enstaka gaddning har ju varenda människa snart.![]()
Blondie skrev:nu e det mån upp med bild
Blondie skrev:Vem går du hos?
wizlow skrev:ja vet ungefär va de ska stå och ungefär vart den ska sitta, framgår de inte av texten?. de enda ja ville ha förslag på va vart den skulle sitta, bröstet eller magen och vilken "vinkel" de skulle vara på texten.
bespara mig dina inlägg om du inte tänker skriva något vettigt

Puttete skrev:Det är en kille som sitter i en källare hos en HD-klubb där jag bor. Alltså i gråzonen, kan man säga.![]()
Har gaddat mej hos honom sen han satt hemma i köket och plågade folk. Otroligt konstnärlig och duktig så jag har fortsatt hos honom trots att folk tjatar om hygien och sånt när han inte är registrerad eller legitimerad hos SPT.
Har väl hållit på till och från i ca: 8 år nu. Man måste fan ha en skruv lös. :kocko
DaLorD skrev:Ärligt Wizlow... Nitro frågade helt enkelt om du verkligen hade bestämt dig... en gadd ska ju trots allt sitta där hela livet och när man gör en ny gadd så brukar man ju liksom redan tänkt ut den "perfekta" platsen med det "perfekta" motivet...
Jag tror nog allt att du helt sonika ville vara lite Show-Off och visa hur tuff du är som ska göra en ny tatuering... egentligen VET du redan vart du vill sätta den och du VET nog också att Nitro i detta fall inte gjort något galet utan när hon ger ett förslag om att sätta den på armen får du jordens fjortisryck och skriver att om hon inte har något vettigt att säga så behöver hon inte yttra sig... vafan... bad du inte om förslag???
Gör en börnande MT5:a på högra innanlåret...![]()
licker 
Nitrogen skrev:@wizlow: Är du fortfarande ledsen för att jag bad dig tänka efter innan?

Blondie skrev:Nej då du har inget löst gjorde min första 89 o sista i våras.
Ang källarkonstnärer har han riktiga grejor typ klav o sterila nålar maskiner o allt e rent o snyggt så varför inte.
Personligen skulle jag aldrig chansa på att få någon sjukdom genom att tattuera mig hos någon som är "billig" man ska ju ha skiten resten av livet.
Sitter själv o funderar på om jag skall köra ett ben med mitt personnr i romerska siffror eller något annat kul

Puttete skrev:Livet är ju fullt av chansningar. Ärligt talat, han har bra grejer och sköter det snyggt så jag har inga problem med det.
Benet blir nog bra även om jag har lite svårt för det. Tycker inte det är snyggt när det växer en massa hår över gaddningen. Har ingen lust att vaxa benen heller..... Underarmarna vill jag inte heller gadda.
Det var därför jag gaddade foten, sista stället kvar som inte är hårigt.![]()
wizlow skrev:inte de minsta![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen