förslag till kommande gaddnings placering

wizlow

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2005
Hoj
yamaha rd350
sitter och funderar på att gå ner och boka tid för min andra gaddning i veckan.

klart är att de ska vara "old english" och ca 8 bokstäver i hyffsat stor storlek och i svart möjligen röd och svart, men jag är inte säker på hur ja ska ha den. Tänkte höra med er va ni tycker är snyggast, båge, diagonal, horisontell, parallel. vart sitter den bäst? mage eller böst?

kan vara kul att veta vad andra tycker. posta gärna lite bilder om ni har!

wizlow skrev:
sitter och funderar på att gå ner och boka tid för min andra gaddning i veckan.

klart är att de ska vara "old english" och ca 8 bokstäver i hyffsat stor storlek och i svart möjligen röd och svart, men jag är inte säker på hur ja ska ha den. Tänkte höra med er va ni tycker är snyggast, båge, diagonal, horisontell, parallel. vart sitter den bäst? mage eller böst?

kan vara kul att veta vad andra tycker. posta gärna lite bilder om ni har!

v a d s k a d e t s t å ???

sätt den på röven vetja

heimdal skrev:
v a d s k a d e t s t å ???

sätt den på röven vetja

min :arsele är så hårig att den inte skulle synas där

du får se va de står när den är klar då ja inte riktigt bestämmt mig ännu

Du kanske ska bestämma dig, fundera, tänka efter och känna att det är rätt innan du gör den.

Nitrogen skrev:
Du kanske ska bestämma dig, fundera, tänka efter och känna att det är rätt innan du gör den.

jag har redan bestämmt att ja ska göra den de har bara varit en fråga om pengar eftersom de kommer kosta en del.

har du nått förslag eller?

wizlow skrev:
jag har redan bestämmt att ja ska göra den de har bara varit en fråga om pengar eftersom de kommer kosta en del.

har du nått förslag eller?
Jag syftade mer på att du varken vet vad det ska stå eller vart den ska sitta... om jag inte missupfattat dig helt.
Men för all del.... sätt den på underarmen.

Nitrogen skrev:
Jag syftade mer på att du varken vet vad det ska stå eller vart den ska sitta... om jag inte missupfattat dig helt.
Men för all del.... sätt den på underarmen.

ja vet ungefär va de ska stå och ungefär vart den ska sitta, framgår de inte av texten?. de enda ja ville ha förslag på va vart den skulle sitta, bröstet eller magen och vilken "vinkel" de skulle vara på texten.

bespara mig dina inlägg om du inte tänker skriva något vettigt

wizlow skrev:
ja vet ungefär va de ska stå och ungefär vart den ska sitta, framgår de inte av texten?. de enda ja ville ha förslag på va vart den skulle sitta, bröstet eller magen och vilken "vinkel" de skulle vara på texten.

bespara mig dina inlägg om du inte tänker skriva något vettigt
Nej, det framgick inte tillräckligt tydligt. Det var därför jag frågade.
Men nu vet jag.

wizlow skrev:
...men jag är inte säker på hur ja ska ha den.
Du får se va de står när den är klar då ja inte riktigt bestämmt mig ännu
Går väl inte att tolka på annat sätt än att du inte riktigt har bestämt dig.
Jag påpekade då att du borde tänka efter innan du gör den. Vilket du svarar att du har gjort. Då föreslog jag att du skulle göra den på underarmen.

Några frågor på det?

Nitrogen skrev:
Går väl inte att tolka på annat sätt än att du inte riktigt har bestämt dig.
Jag påpekade då att du borde tänka efter innan du gör den. Vilket du svarar att du har gjort. Då föreslog jag att du skulle göra den på underarmen.

Några frågor på det?

ja eftersom att ja inte frågade efter förslag på underarmen utan på på bröstet eller magen och i vilken vinkel den skulle sitta. de jag inte riktigt bestämt mig för var den exakta texten och de skrev ja.

wizlow skrev:
ja eftersom att ja inte frågade efter förslag på underarmen utan på på bröstet eller magen och i vilken vinkel den skulle sitta. de jag inte riktigt bestämt mig för var den exakta texten och de skrev ja.
Ja, då läste jag uppenbarligen inte tillräckligt tydligt.
Skriv Kebab på magen, alt. tönt i pannan.

Nitrogen skrev:
Ja, då läste jag uppenbarligen inte tillräckligt tydligt.
Skriv Kebab på magen, alt. tönt i pannan.

Du kanske borde tattuera Jag har fått för lite *** och tar ut det på omgivningen. På något väl valt ställe

wizlow skrev:
Skriv "Jag är en hårding" i 5 cm höga bokstäver skrivna i 12,4 graders vinkel på bröstet, det kommer ge enormt med street creds!

wizlow skrev:
Du kanske borde tattuera Jag har fått för lite *** och tar ut det på omgivningen. På något väl valt ställe
Har du fått för lite kuk eller vad är det du säger?

Ska du verkligen skriva det på bröstet?

sgtpepper skrev:
Skriv "Jag är en hårding" i 5 cm höga bokstäver skrivna i 12,4 graders vinkel på bröstet, det kommer ge enormt med street creds!

Har du fått för lite kuk eller vad är det du säger?

Ska du verkligen skriva det på bröstet?

är de egna erfaranheter eller?

folk som inte har något vettigt att komma med behöver inte yttra sig heller

wizlow skrev:
Du borde först och främst lära dig stava, även om det vore en fröjd för ögat om du gick till tatueraren med en felstavad text och han faktiskt tatuerade det.
Sen borde du sluta vara en sådan crybaby och ta illa upp när någon ifrågasätter dig i all välmening.

Nitrogen skrev:
Du borde först och främst lära dig stava, även om det vore en fröjd för ögat om du gick till tatueraren med en felstavad text och han faktiskt tatuerade det.
Sen borde du sluta vara en sådan crybaby och ta illa upp när någon ifrågasätter dig i all välmening.

tog inte illa upp, gjorde du?
du skrev säkert i all välmening :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!