Förslag till Bott 2010

:tummenupp På den annen side glass, er ikke du og jeg allerede litt vel tunge i stussen?

JO!
Men tänk vilken morot det skulle vara och veta, att en glas väntar på dig när du kommer in i depå.
Skulle säkert få mig att köra minst 1s snabbare i varje rejs :)
Ska fasen se till att Tommy, har med sig en kylbag tills nästa år. Ni andra kan glömma detta. Jag tror jag har kommit på något här :yoparty

JO!
Men tänk vilken morot det skulle vara och veta, att en glas väntar på dig när du kommer in i depå.
Skulle säkert få mig att köra minst 1s snabbare i varje rejs :)
Ska fasen se till att Tommy, har med sig en kylbag tills nästa år. Ni andra kan glömma detta. Jag tror jag har kommit på något här :yoparty

Vi hadde en kjøledsik full på alle race iår, fikk du aldri?

:3freak Det har ingen sagt till mig :gråta

Det förklarar saken.. du måste ha haft en Bigpack (2L) väntande på dig i depån, på första rejset i A-torp. Sen vart den slut till Race 2 :D

:3freak Det har ingen sagt till mig :gråta

Det förklarar saken.. du måste ha haft en Bigpack (2L) väntande på dig i depån, på första rejset i A-torp. Sen vart den slut till Race 2 :D

Ja ingen is, ingen gassing og skjev felg, ingen sving:) Men lever gøtt gjennom vinteren på å ha tatt skalpen på sLasen, Grevén, bLind, moRobban mfl:yoparty

Verkar som om det blir endgarsupplägg. Eller ?

Shit, blir det så kanske jag bara åker ERF.

Nån som vet nåt mer !:Bugar

Verkar som om det blir endgarsupplägg. Eller ?

Shit, blir det så kanske jag bara åker ERF.

Nån som vet nåt mer !:Bugar

Nej, BoTT kommer åtminstone på Anderstorp köra 2-dagars. På första tävlingen kör BoTT kval 1 plus race 1 på lördag eftermiddag, mellan passen under bandagen, och på finalen kör BoTT på lördagen med NEC och på söndagen med ER-Cup för bil.

Nej, BoTT kommer åtminstone på Anderstorp köra 2-dagars. På första tävlingen kör BoTT kval 1 plus race 1 på lördag eftermiddag, mellan passen under bandagen, och på finalen kör BoTT på lördagen med NEC och på söndagen med ER-Cup för bil.

Bli det dubbel race dom andra dagarna el kommer det bli 1 race på 1dagars körningarna :confused:

Som Geir säger, alltid dubbla race. Men vissa dagar (A-torpx2 samt Knudan, Ferrari) blir två dagars helger. Ferrari blir det test/kval på fredag, samt race på lördag, ett förmiddag, ett eftermiddag.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park