Förslag till 20årspresent!

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nu är det så att en polare till mig fyllde 20 häromdan och det är kalas till helgen. Vad ska vi ge han i födelsedagspresent? Det ska vara något kul och oseriöst. Förra gången en av oss fyllde 20 fick han en gigantisk rosa dildo och "penisboken". Samt en väldigt väldigt väääldigt icke-heterosexuell, übertight rosa t-shirt som han var tvungen att ha på krogen sen.

Så något i den stilen ska vi försöka fixa den här gången med, någon som har något förslag?

Hagster skrev:
Nu är det så att en polare till mig fyllde 20 häromdan och det är kalas till helgen. Vad ska vi ge han i födelsedagspresent? Det ska vara något kul och oseriöst. Förra gången en av oss fyllde 20 fick han en gigantisk rosa dildo och "penisboken". Samt en väldigt väldigt väääldigt icke-heterosexuell, übertight rosa t-shirt som han var tvungen att ha på krogen sen.

Så något i den stilen ska vi försöka fixa den här gången med, någon som har något förslag?

Strip? :tuttar Manlig om ni vill jävlas. :hihi

Espen skrev:
Får man verkligen en stöt, eller vibrerar den bara?! :va

Kan väl ändå inte vara så jobbig stöt?

Jag såg hårda grabbar tjuta rakt ut så nog fan får man en stöt.. Däremot var det några som var lite väl bedövade av spriten på lördagskvällen. Var desto roligare när de testade i söndags morse.. hehe..

korvgubbe skrev:
Jag såg hårda grabbar tjuta rakt ut så nog fan får man en stöt.. Däremot var det några som var lite väl bedövade av spriten på lördagskvällen. Var desto roligare när de testade i söndags morse.. hehe..

Nu blir jag orolig, varför blev grabbarna hårda och vad gjorde du där? :va

Markus skrev:
Nu blir jag orolig, varför blev grabbarna hårda och vad gjorde du där? :va

De hårda grabbarna försökte visa sig ännu hårdare för alla de söta damer som var på plats. ...men de skrek som små barn när de fick stötar.

Själv har jag aldrig varit särskillt macho så jag sket i att deltaga i denna okultiverade aktivitet och slapp på så vis tjuta i falsett. hehe Prövade bara två gånger dagen efter. En gång med bor och en gång med en polare. Lyckligtvis var jag snabbast båda gångarna så jag fick skratta rått åt dem.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back