Förslag på vad man ska diskutera med en tjej?

Orca69 skrev:
2056123 Fråga varför hon har så små bröst och om hon har funderat på att banta.

:rolleyes:

:tummenupp

Fråga saker om henne, babbla inte så mycket om dig själv, din bil eller motorcykel såvida hon inte frågar.

Det är lika bra att vara ärlig. Säg som det är: -Hej får jag gömma korven?

vad du än gör så dra aldrig upp lumpen med en tjej..allra helst inte en tjejskara :3freak

Nitrogen skrev:
2056041

Varför ska det pratas så herrans mycket? Pang på rödbetan istället!

Håller med dig,,, mycket snack å lite verksta, då tappar man intresse. :tungan

korvgubbe skrev:
2056028 Va?! :va Det har ju varit allmänt känt här på SH sen urminnes tider!

velour + blockflöjt +stenkastarkommunism = Myra

:staket-tuff

Till trådskaparen.
Skoja lite med henne så ser du ju snart om det kan funka eller inte...vem vill ha en tjej som man inte kan skratta med ?

ozeo skrev:
2056177 vad du än gör så dra aldrig upp lumpen med en tjej..allra helst inte en tjejskara :3freak

hehe om tjejen har barn så kan du säga:

Jag vet hur det känns att föda barn, jag har väl också varit hård i magen.

Det första du frågar, innan du ens har presenterat dig, är hur mycket hon väger.

Fråga henne om hon har några stötande skämt. Sen slänger du fram hej knäckt när hon är mitt i en mening. Då faller hon pladask och du får det du vill ha. Funkar varje gång.

Långa farbron skrev:
2056334 :staket-tuff

Till trådskaparen.
Skoja lite med henne så ser du ju snart om det kan funka eller inte...vem vill ha en tjej som man inte kan skratta med ?

stängsel-tuff heter det :7peta

Recensera lite bra porrfilm du sett kanske :rolleyes:

Var dig själv..inga konstlade grejer. Men använd humor :) och ta det som det kommer. Blir det pinsam tystnad så kan man skratta bort det och säga "äh jag vet ju inte heller vad jag skall säga"...eller något liknande. Ärlighet alltid !

En sak bara...det behöver ju inte bli ett marathon samtal..blir det slut på grejer att säga så säg något i stil med "ähmen jag skall inte upphålla dig HELA kvällen" och se vad hon säger..och sedan har ni ju skapat en kontakt liksom. Blir lättare nästa gång :)
Lycka till :tummenupp

Nursey skrev:
2056627 Var dig själv..inga konstlade grejer. Men använd humor :) och ta det som det kommer. Blir det pinsam tystnad så kan man skratta bort det och säga "äh jag vet ju inte heller vad jag skall säga"...eller något liknande. Ärlighet alltid !

En sak bara...det behöver ju inte bli ett marathon samtal..blir det slut på grejer att säga så säg något i stil med "ähmen jag skall inte upphålla dig HELA kvällen" och se vad hon säger..och sedan har ni ju skapat en kontakt liksom. Blir lättare nästa gång :)
Lycka till :tummenupp

då e de ju värre om hon säger ..nää stör på du
:rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...