Hallå..
klotade hojen och har satt på ett nytt kåpsett, skulle vilja ha lite hjälp om hur jag ska stripa upp den..
nån som har nåt förslag??
bifogar några USLA mobilkamera bilder.. kommer bättre imorn..
klotade hojen och har satt på ett nytt kåpsett, skulle vilja ha lite hjälp om hur jag ska stripa upp den..
nån som har nåt förslag??
bifogar några USLA mobilkamera bilder.. kommer bättre imorn..

