Förslag på rolig sommaraktivitet!!

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Detta skulle vi kunna planera in någon sommardag om vi ändå är ute och kör, är personligen barnsligt förtjust i motorsporter :) :)

http://www.winnerscircle.se/

Någon mer som skulle kunna tänka sig detta? helst en fin dag så det inte blir så lerigt....

:fatta! vad är det för fel på lera tänk man slipper ju lägga masssa pengar på lermasker och sånt utan kan istället leka för pengarna :banana :D

humlan skrev:
:fatta! vad är det för fel på lera tänk man slipper ju lägga masssa pengar på lermasker och sånt utan kan istället leka för pengarna :banana :D

Har varit där på svensexa i LERA!! Man får ju ha med sig ombyten till förbannelse..., vill du ha lermask kan vi nog ordna lite "gegga" o smeta in dig

När man längtar så mycket efter sommar att man börjar komma med ideer om vad man ska göra flera månader in i framtiden börjar det bli illa, eller :confused: :)

Najde skrev:
När man längtar så mycket efter sommar att man börjar komma med ideer om vad man ska göra flera månader in i framtiden börjar det bli illa, eller :confused: :)

För min del, skulle man kunna ta det på försäsongen med, eller tidigt, tidigt på våren, bara det är öppet där, innan folk börjar få hojarna inreggade, jag kan ta 4 st i min bil.

Najde skrev:
Det är väl aldrig fel att planera, eller?

sporTlovEr skrev:
Har varit där på svensexa i LERA!! Man får ju ha med sig ombyten till förbannelse..., vill du ha lermask kan vi nog ordna lite "gegga" o smeta in dig

Ääh... sporthojsåkare! Lera är bara kul. En kompis följde föredömligt med ut på en lerig stig med sin mille en gång, och det var en underbar syn att se den täckt i lera från oljetråget till kåpglaset. :hihi Jag tyckte det var svinhalt med motardhjulen på. Han lade den på båda sidorna i lerpölar...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT