Förslag på ny mc

Tack ännu en gång för alla förslag och kommentarer

När jag först körde MT:n tyckte jag att det var väldigt trevligt med den jämna accelerationen över hela registret men efter ett tag började jag sakna toppeffekten. Med det sagt så är det viktigaste för mig att hitta en motorcykel där man inte sitter käpprakt och som har bättre acceleration än Horneten.

Jag blev tyvärr av med körkortet och får inte tillbaka det förrän den 2 oktober och kan därför inte provköra någon motorcykel just nu. Det är en av anledningarna till att jag sitter här och fantiserar. Just nu lutar det mest åt en Kawasaki Z800/900 eller en Honda CB1000r. Har ni några tankar kring dem?

Tja Hondan är riktigt beige iaf den med några år på nacken synd att du dissar street trippeln en potent hoj, mycket lätt med ett bra chassi. Tycker du ska prova några kwakar du kommer förmodligen hitta en som du blir nöjd med :tummenupp

Jag tycker att det låter som att MV Agusta Brutale 800 vore rätt hoj. Man sitter inte med arslet högre än näsan utan lätt framåtlutad och den går inte alls illa.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman