Förslag på liten MP3-spelare med radio?

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Hej!

Jag funderar på att skaffa mig en liten MP3-spelare med radio. Någon här som har tips och rekommendationer på vilken modell jag ska välja?

Åsa.

Åsa #96 skrev:
Hej!

Jag funderar på att skaffa mig en liten MP3-spelare med radio. Någon här som har tips och rekommendationer på vilken modell jag ska välja?

Åsa.

Har en iAudio 4, 512 mb. Den äger brutalt. Finns ingen spelare med bättre ljud i.a.f om du vill ha bra bas :) Utsedd till bästa mp3 spelaren i någon tidning, kommer dock inte ihåg vilken =/

Saxade detta från mp3spelare.com

iAudio 4 en av marknadens smidigaste mp3spelare, utan avkall på funktionalitet. Högkvalitets röstinspelning och FM-radio samt radioinsspelning är standard i denna serie. Med line-in funktionen kan du koda MP3 filer i realtid. Du kan med andra ord göra egna MP3-filer genom att spela in direkt från din stereo eller en annan extern ljudkälla.
iAudio 4 har 124 färgers LED bakgrundsbelysning vilket innebär att du själv kan välja vilken färg du vill ha på belysningen. Ett lättförståeligt menysystem gör att du snabbt och enkelt kan utnyttja alla dess funktioner. Levereras med högkvalitets hörlurar från Cresyn samt väska och halsrem.
2års garanti.

Så lustigt då :) Jag gjorde en sökning på Pricerunner och hittade en iAUDIO U2 256MB. Förmodar att det är samma funktioner (osäker dock om din har radio, har den det?) fast med mindre minne såklart.
Hur många låtar kan du lagra i din "mackapär"?
snaijk skrev:
Har en iAudio 4, 512 mb. Den äger brutalt. Finns ingen spelare med bättre ljud i.a.f om du vill ha bra bas :) Utsedd till bästa mp3 spelaren i någon tidning, kommer dock inte ihåg vilken =/

Saxade detta från mp3spelare.com

iAudio 4 en av marknadens smidigaste mp3spelare, utan avkall på funktionalitet. Högkvalitets röstinspelning och FM-radio samt radioinsspelning är standard i denna serie. Med line-in funktionen kan du koda MP3 filer i realtid. Du kan med andra ord göra egna MP3-filer genom att spela in direkt från din stereo eller en annan extern ljudkälla.
iAudio 4 har 124 färgers LED bakgrundsbelysning vilket innebär att du själv kan välja vilken färg du vill ha på belysningen. Ett lättförståeligt menysystem gör att du snabbt och enkelt kan utnyttja alla dess funktioner. Levereras med högkvalitets hörlurar från Cresyn samt väska och halsrem.
2års garanti.

Åsa #96 skrev:
Så lustigt då :) Jag gjorde en sökning på Pricerunner och hittade en iAUDIO U2 256MB. Förmodar att det är samma funktioner (osäker dock om din har radio, har den det?) fast med mindre minne såklart.

Jepp, min har radio. Kan lagra ca 5 å 1/2 timmes musik med kvalitén 192 kbps :)

Nokia 6230 med 1gb mmc-kort!

Så kan du ringa också...

snaijk skrev:
Jepp, min har radio. Kan lagra ca 5 å 1/2 timmes musik med kvalitén 192 kbps :)
Okej, får se vad det blir till slut. Men i vilket fall som verkar det ju va en iAUDIO som gäller. Tack för tipset :tummenupp

Åsa #96 skrev:

Lägg märke till att det finns
iAUDIO 4 256 MB
och iAUDIO U2 256MB för samma pris

Så ja, det bidde en iAUDIO 4 256 MB.
Är väldigt nöjd och håller fortfarande på att lära mig att navigera i alla menyerna... Någon som har tips om var jag kan ladda ner bra musik, såsom soul, listmusik, pop, rock osv?

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back