Förslag på lack..

Tackar!
Ramen blir svart i vinter, då jag ändå ska riva ner motorn då för renovering..

Jag säger go for pink! Du vill ju ha en annorlunda hoj så why not!? :yoparty

Sen kan jag tycka att det är lite töntigt med fälgstripes men det är ju jag det.. :rolleyes:

//:tomten:

Var bara tvungen att påminna dig lite om detta uttalande...
Få höra nu mannen, vad sa du att du hade köpt för stripes sa du?? :D :arsele

Den blev ju snygg så, blir det att sätta dit någe dekalkit?

Var bara tvungen att påminna dig lite om detta uttalande...
Få höra nu mannen, vad sa du att du hade köpt för stripes sa du?? :D :arsele

Äsch! :rolleyes:

De var ju så billiga... :huvet :D

Vet inte ens om jag ska dra på dom. Kanske förstör mer än det blir bra!?? :näsblod

Verkar va ett jävla pill dessutom..

Den blev ju snygg så, blir det att sätta dit någe dekalkit?

Innan jag började lacka, var jag övertygad om att jag skulle ha dekalkit av ngn form. Nu är jag inte så säker på det längre. Tycker det var riktigt bra utan. Ska ha det såhär ett tag så får jag se sen.

Bra smak du har ;)
Så dé ser ut som min när solen slår på den?
Blir dé några dekaler på henne?

Tackar! Ja lambo-färgen gör ju att det glimrar en del.. Det förstärks rätt ordentligt av flakes´en.. Jag är oerhört nöjd.

Äsch! :rolleyes:

De var ju så billiga... :huvet :D

HAHAHA!!! Mig lurar du inte.. Man köper knappast ngt man tycker är fult och onödigt, även om det är billigt!

Det är ok hjärtat, du är ibland vänner :pannkyss

Last edited:
Cool färg, ser fram emot att se live.

Förresten, var det någon annan som blev sugen på kyckling :tungan

Nu är fälgarna inlämnade för att få på nya fina däck...
Ikväll blir det premiär med nya lacken!

Njae, ramen får vänta tills i vinter...

Hur som helst är jag nöjd med resultatet. Man brukar ju säga att första repan svider värst.. Jag är redan nojjig... :död

:yoparty

Snygg, och kommer rocka phett med svart ram!

PS. jo, första repan svider... vet hur det var första gången jag lyfte benet lite för lite näg jag skulle hoppa p hojen. Blev ett MÄRKE!! :näsblod på humpen... :gnissla.... :lol
DS.

:yoparty

Snygg, och kommer rocka phett med svart ram!

PS. jo, första repan svider... vet hur det var första gången jag lyfte benet lite för lite näg jag skulle hoppa p hojen. Blev ett MÄRKE!! :näsblod på humpen... :gnissla.... :lol
DS.

Det värsta är ju om man inte gör repan själv..
Är det mitt eget fel kan jag åtminstonde förbanna mig själv för tid och evighet. Blir värre om tanten, eller min grabb eller dylikt skulle råka göra något.. :huvet :D

Det värsta är ju om man inte gör repan själv..
Är det mitt eget fel kan jag åtminstonde förbanna mig själv för tid och evighet. Blir värre om tanten, eller min grabb eller dylikt skulle råka göra något.. :huvet :D

Jag ska olla din nya fina lack diReCKt!!1 :hoppskrat

Trodde jag seriöst att du redan gjort?? Hade ju hoppats på att du skulle gjort detta när lacken inte var torr.. Då hade jag ju haft ett fint avtryck av ditt skrynkliga ollon på tanken.. :yoparty

Trodde jag seriöst att du redan gjort?? Hade ju hoppats på att du skulle gjort detta när lacken inte var torr.. Då hade jag ju haft ett fint avtryck av ditt skrynkliga ollon på tanken.. :yoparty

Nej jag var ju lite aprak igår o läget uppenbarade sig inte riktigt eftersom ni höll på så förbannat.. :D

Annars är det ju en hemskt fin tanke att ha mitt ollon fastetsat på din tank för all framtid. Det skulle du allt vilja va!? :slicka

:cdevil

Ja vadfaaan.. Ditt ollonavtryck kommer ju bli hårdvaluta snart.. För det är ju inte långt kvar tills du har slutfört ditt könsbyte.. Hahaha!

Har du fått ditt bakdäck ännu? Jag ska hämta mina fälgar med nya däck monterade, när jag slutar.. Sen blir det järnet ut till grodan, och montera..

Lär bli ett antal mil ikväll!

Däck är ju lite av en förutsättning för att kunna köra.. Men stöd??

När tusan kommer ditt däck då?

Back