Förslag På Hoj!

Jag hade en CBR 600f som första hoj! Funka hur bra som helst, inte för stark men smtidigt inte för klen. Lätt ch smidig att köra! :tummenupp
 
hur mycket pengar har du att röra dig med??
Är det din första hoj(mellanklass, lätt mc)
Var bor du?(försäkring)
 
Skrikpeppe skrev:
Går dom att plugga ner utan att dom tar stryk ???
Har bara kortet för 25kw
Du kan "plugga ner" vilken hoj som helst! Den blir lite slöare! Vet inte hur mycket dock!
 
Pengar är inget problem och första hojjen kan vara vad som helst bara den går att plugga ner till 25kw :) jag bor i sthlm så jag tror det är zon 1.

ps.... vart beställer man pluggsatser?
 
tja! jag hade en cbr 900, 97:a...... vilken hoj alltså! Den krånglade aldrig och var lätt att köra.
Helt klart mitt förslag till första hoj
ha det
 
Skrikpeppe skrev:
Varför är honda hornet så dyra ???
nån som vet där dom säljer lite billigare???

vad menar du med dyra? tror actionsports tar hem en hornet 05:a för 68900!
begagnat kan du hitta hornet från 40 000 o uppåt.
 
Min första hoj var, är en Bsa B33
nja första hoj som jag kör med är en Gixxer 600 -99

den kan starkt rekomendera lätt körd å smidig åså finns de lite krut i dom
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top