förslag på en tack-present, gåva?

hojbrud skrev:
2191347 vad skulle det kosta om man åkte med dig då?
du får ju komma med ett pris:)

hmm..okej..om nån vill åkar så tar jag betalt för bogseringen dvs. vad motorplanet tar för tid på sig att dra upp oss och sedan landa. det kostar 20kr/min och brukar aldrig vara över 10min (har inte sett över 13,14 men de e ovanligt över 10)..så runt 140-200

Zenit skrev:
2192073 hmm..okej..om nån vill åkar så tar jag betalt för bogseringen dvs. vad motorplanet tar för tid på sig att dra upp oss och sedan landa. det kostar 20kr/min och brukar aldrig vara över 10min (har inte sett över 13,14 men de e ovanligt över 10)..så runt 140-200

kan ju vara bra förnågon annan kanske:) priset va ju helt överkommligt.. men jag kom på att min pappa e höjdrädd..
så jag tror inte han uppskattar det.. haha

hojbrud skrev:
2192956 kan ju vara bra förnågon annan kanske:) priset va ju helt överkommligt.. men jag kom på att min pappa e höjdrädd..
så jag tror inte han uppskattar det.. haha

haha dags att bota det nu då :tungan nä men seriöst så är det en helt annan grej känner många med höjdrädsla som inte känner nåt i segelflygplan kan nämna ett par piloter. Bl.a. min egen pappa har så att när han står på en höjd vill han bara slänga sig ut känner liksom ett sug men han känner inget i segelflygplan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT