förslag på en tack-present, gåva?

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Hejsan!!
Nu när jag bor i Oslo har min pappa vari en ängel och gjort mycket med min hoj.
Jag skulle vilja tacka honom för det.
Och jag vet att han vill provköra en motard, så det hade varit kul om han kunde få köra på bana.
Men var kan man hyra motard och köra på bana?

Några tips?
eller något annat ni tänker på som kan vara en fin och rolig gåva till min pappa..
Tack

KetogaN skrev:
2162693 Men vem vill vänta 9 mån på en gåva??!

det e ju tanken som räknas :rolleyes: .

allvarligt tycker han om whiskey så köp en fin flaska tex.
fallskärmshopp ja det finns massor att hitta på..bara plånboken sätter stopp

hehe jag e 20 år, tror nog barnbarn får vänta lite:)

fallskärmshopp mm inte illa.. :)

några mer upplevelser man kan ge i present?

tänkte på motard eller gokart...

hojbrud skrev:
2161817 Hejsan!!
Nu när jag bor i Oslo har min pappa vari en ängel och gjort mycket med min hoj.
Jag skulle vilja tacka honom för det.
Och jag vet att han vill provköra en motard, så det hade varit kul om han kunde få köra på bana.
Men var kan man hyra motard och köra på bana?

Några tips?
eller något annat ni tänker på som kan vara en fin och rolig gåva till min pappa..
Tack
Kolla med malmö-motard om din pappa kan få prova hans 660 på bana nån gång,, jag vet inte vad han tycker om idén men frågan e fri..

Maffan skrev:
2163079 Kolla med malmö-motard om din pappa kan få prova hans 660 på bana nån gång,, jag vet inte vad han tycker om idén men frågan e fri..

mm va något sånt jag va intresserad av. du har sålt din motard va.. men ja förstår jag superduken e ju snyggare:)
får se.. tack

Formel 3

Kan du inte ge hon testkörning av Formel 3 bil. Tidigare har man kunnat göra det på Sturup men vet inte hur det är nu med den nya ägaren.

någon som vet om det ska vara någon bra konsert i Skåne i sommar?
eller någon bra teater, eller något annat nöje som ni kan rekomendera??

Skydiving e ju osså kul, vi i ninjariders skall uppåt landet hoppa i sommar. Var bor han i skåne eller ? En av killarna är öhh proffs på det där nämligen :banana

hojbrud skrev:
2190964 hur lång tid får man flyga för 1500..
tror ju det hade varit uppskattat..
vilken peridos ska man flyga i?

man får vara i luften ca. 30-40min ibland längre beror på hur mycket folk där är. Om man kommer ner fortare får man en start till om man vill. För 1200:- bokar du tid kommer dit då får träffa läraren kort snack vid planet och sen åker ni och efter landning får du en t-shirt, för 500:- får du komma till fältet en dag och vänta på din tur om det är mycket kan det dröja först till kvarn, du får heller ingen sexig t-shirt :hihi när ni landar har vi självklart kamera som vi tar bild med om vi inte gör de så hojta till folk e slöa ibland...man ska ju ha bildbevis :)

för dessa 500/1200 kr så åker man i framsits med en lärare bakom sig och det är som en fösta lektion läraren startar/landar och låter dig flyga väll i luften beroende på hur mycket du vill.

EDIT: Känner man att de räcker att åka i baksits så kan man åka med nån som bara har cert (t.ex. mig) då måste man sitta bak då jag måste vara pilot dock kan man fortfarande få spaka men antagligen inte lika mycket som med en lärare. Om man vill åka med t.ex. kan man ju komma överens om pris själv

Last edited:
Zenit skrev:
2191129 man får vara i luften ca. 30-40min ibland längre beror på hur mycket folk där är. Om man kommer ner fortare får man en start till om man vill. För 1200:- bokar du tid kommer dit då får träffa läraren kort snack vid planet och sen åker ni och efter landning får du en t-shirt, för 500:- får du komma till fältet en dag och vänta på din tur om det är mycket kan det dröja först till kvarn, du får heller ingen sexig t-shirt :hihi när ni landar har vi självklart kamera som vi tar bild med om vi inte gör de så hojta till folk e slöa ibland...man ska ju ha bildbevis :)

för dessa 500/1200 kr så åker man i framsits med en lärare bakom sig och det är som en fösta lektion läraren startar/landar och låter dig flyga väll i luften beroende på hur mycket du vill.

EDIT: Känner man att de räcker att åka i baksits så kan man åka med nån som bara har cert (t.ex. mig) då måste man sitta bak då jag måste vara pilot dock kan man fortfarande få spaka men antagligen inte lika mycket som med en lärare. Om man vill åka med t.ex. kan man ju komma överens om pris själv

vad skulle det kosta om man åkte med dig då?
du får ju komma med ett pris:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...