Förslag: Avslöja inte vem som vunnit Moto-GP race i rubriken på förstasidan

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Jag har inte eurosport. Tänkte därför se racet från Jerez i efterhand. Men tack vare rubriksättningen på förstasidan så vet jag ju redan vem som vunnit... Lite eftertanke tack! :(

Det känns som att Sporthoj har svårt att hålla position som stor och betydelsefull mc-hemsida om man inte får skriva ut nya händelser på förstasidan. I forumet tycker jag man kan hålla hårt och inte skriva "Rossi vann!1one" i rubrikerna men förstasidan är till för nyheter, ska inte de mest intressanta nyheterna få finnas där så snart de kan?

Jag har oxå påpekat detta till Motorrad, därifrån rubrikerna kommer.

//EDIT: påminde dom igen :)

Tack Swedie. :)

Det känns som att Sporthoj har svårt att hålla position som stor och betydelsefull mc-hemsida om man inte får skriva ut nya händelser på förstasidan. I forumet tycker jag man kan hålla hårt och inte skriva "Rossi vann!1one" i rubrikerna men förstasidan är till för nyheter, ska inte de mest intressanta nyheterna få finnas där så snart de kan?

Alltså, det är inte rapporteringen i sig jag har invändningar emot. Det är tvärtom jättebra och något som SH absolut bör skriva om. Men snälla, skriv för helvete inte vem som vann I RUBRIKEN. I artikeltexten går såklart jättebra, för den läser man inte om man inte vill veta.

Last edited:
Tack Swedie. :)

Alltså, det är inte rapporteringen i sig jag har invändningar emot. Det är tvärtom jättebra och något som SH absolut bör skriva om. Men snälla, skriv för helvete inte vem som vann I RUBRIKEN. I artikeltexten går såklart jättebra, för den läser man inte om man inte vill veta.

Håller med till 100%

De andra hojnyhetssajterna jag besöker gör tyvärr likadant :(

Jag förstår din poäng, absolut men feta rubriker är oftast viktigare än vad som står i rubriken. Jag läser själv oftast bara rubriker när jag läser nyhetssidor och en bra rubrik är A och O när det kommer till att man faktiskt ska läsa resten.

Däremot tycker jag att du kan kosta på dig att skriva http://www.sporthoj.com/forum så slipper du alla nyheter på framsidan och dessutom laddar sidan mycket fortare. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT