[PlastRaket]
född kaxi(g) - som finska tvillingar
Vad menar du egentligen? Är det bara dig de kräver på förskott? Du skrev ju "Han säger att ALLA gör så fr.o.m. 2008." Ljög han när han sa så eller krävde du särbehandling? Var det så att han kände dig sen tidigare och visste vad du går för?

Handlarn menade att ALLA FIRMOR gör så här fr.o.m. 2008, vilket jag starkt betvivlar, detta kommer att undersökas.
och nä vi har aldrig gjort affärer med varann förut och inte lär det bli heller, jag har redan meddelat honom om min åsikt, att jag känner mig kränkt och ledsen p.g.a att han mellan raderna antyder att jag är en opålitlig individ genom att kräva förskottsbetalning och att det därmed inte kommer på tal att göra några affärer med honom. Jag har också meddelat honom om att jag kommer att ta med mig detta fall som ett dåligt exempel från en av de leverantörer som finns i mitt närområde.
That's it. Han får göra som han vill, det finns andra som är mer fokuserade på att få mig som trogen kund. Jag tänker inte vara med och betala hans brister i affärsmässighet och framgångsrikt företagande.
Och jag tror att du kan gissa vad jag får för åsikter om hur du bedriver din buissness. Av dig har jag inte ens beställt något och du behandlar mig som skit i det största offentlighetens rum som finns i Sverige gällande motorcykelintresse. Jag jobbar inte i reklambranchen men jag skulle nog ändå gissa att det finns en och annan som kommer att dra sig för att göra affärer med dig efter dessa sanslösa uttalanden som du svängt dig med i detta forum.
Korkat? ja vad vet jag? jag är ju bara en gnällig lipsill