Försiktigt...

Benjamin

Ödmjukast
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1300BK -08
Inte för att vara sån, men jag hoppas alla är lite försiktiga nu i början på stuntsäsongen. Även om man känner sig taggad så kan det vara bra att ha i bakhuvudet att man faktiskt trots allt är lite ringrostig nu efter vintern.

Fick upp hojen på bakan på tvåans växel inne i Hörby centrum idag. Både jag och en tant på trottoaren höll på att skita ner sig. :rolleyes: Har aldrig kommit upp på tvåan innan, jag har alltid fått växla. Om ett par veckor så jävlar... :tummenupp

Benjamin skrev:
Inte för att vara sån, men jag hoppas alla är lite försiktiga nu i början på stuntsäsongen. Även om man känner sig taggad så kan det vara bra att ha i bakhuvudet att man faktiskt trots allt är lite ringrostig nu efter vintern.

Fick upp hojen på bakan på tvåans växel inne i Hörby centrum idag. Både jag och en tant på trottoaren höll på att skita ner sig. :rolleyes: Har aldrig kommit upp på tvåan innan, jag har alltid fått växla. Om ett par veckor så jävlar... :tummenupp

.....ringrostig efter vintern? har trænat wheelisar hela vintern jag, børjar få i 4:an ganska ofta nu och håller den kvar dær uppe så jag ær mer taggad æn nånsin :D
Skaffa spikdæck! jag har haft sæsong i 4 år nu :D

2:an huh? vet inte hur din ær med karaktær och drevning, men min ær alldeles før nervøs på tvåan så jag brukar ta upp den på trean istællet, lite lugnare så. Fast tvåan ær ganska kul oxå inne i stan, bara att sætta sig så långt fram som møjligt, slå på och rycka till i styret, så kommer man høøøgt upp :tummenupp
*mental note : måste læra mig att wheela långsamt oxå :D *

Men det ær sant....easy does it i børjan....vill ju stunta hela sommaren så den dær can-can 5km wheelisen eller baklyktsknæckaren kan vænta ett tag :D

Motorcyklar är inte hela mitt liv, jag tycker nästan det är skönt med paus över vintern.

Angående karaktär och drevning... TTR:en kallas inte tröTTeR för intet... :(

Det hade varit bättre om det var max 2-3 månader uppehåll, det är lagom :fakta

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP