Försök till Kåp stöld

smallsocks

Sporthojsnörd
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Fan, nån jävel har varit och försökt sno min högra kåpa... alla 6 skruvar låg på marken och 3 st är 6kants skruvar... kan omöjligt ha darrat bort, backar alltid ut hojen från dens läge också...

fan vad lack jag blir. skönt iaf att de blev avbrytna eller något så de inte hann skruva de sista skruvarna under hojen...

fan vill spöa någon nu med basebollträ eller nån... så jävla trist att nån ska fingra o hålla på...

ska köpa larm fortast möjligt och eventuellt en bodyguard som alltid vaktar hojen med en k-pist...

är det mkt kåper och dylikt som blir snodda eller?

smallsocks skrev:
2410450

fan vill spöa någon nu med basebollträ eller nån... så jävla trist att nån ska fingra o hålla på...

Hur menar du nu då? Skall du ge dig på nån stackare med basebollträ för att en mckåpstjyv har vart på din hoj?

Dominator-Rocks skrev:
2410473 Hur menar du nu då? Skall du ge dig på nån stackare med basebollträ för att en mckåpstjyv har vart på din hoj?

Japp vem som helst... nä det jag menade var att man var så sur så man ville slå nån något. nån irriterade person som man nästan hatar. helst då kåptjuven... fast den blev inte snodd. bara nästan.

Dominator-Rocks skrev:

hehe VAD FAN SÄGER DU!?!?!?

skoja. grejen är att jag är nog den lugnaste person du kan hitta, aldrig slagit någon och alltid pratat mej ut ur bråk istället för att fightas... men kan ju bli sur för det... men sluta vara ett wise ass och lid med mig för den blivit fingrad på av en annan än mig, FY :(

smallsocks skrev:
2410558 hehe VAD FAN SÄGER DU!?!?!?

skoja. grejen är att jag är nog den lugnaste person du kan hitta, aldrig slagit någon och alltid pratat mej ut ur bråk istället för att fightas... men kan ju bli sur för det... men sluta vara ett wise ass och lid med mig för den blivit fingrad på av en annan än mig, FY :(

Lider med dig !!

Man blir Jääklit :mad: när klåfingriga typer smyger omkring och ställer till det för folk! Jag vet dom snodde mitt kära åkatilljobbetfordon för några månader sen (eu moppe) man blir jävligt lack och vill slå någon !

Jag har efter det köpt till extralås till mc´n 2st stora bygellås 1st skivlås + tändning och styr!! :mad:

smallsocks skrev:
2410450 Fan, nån jävel har varit och försökt sno min högra kåpa... alla 6 skruvar låg på marken och 3 st är 6kants skruvar... kan omöjligt ha darrat bort, backar alltid ut hojen från dens läge också...

/snip/
Nu vet du att någon med en likadan hoj, har en kraschad högerkåpa och troligen finns killen inte allt för långt därifrån...

Så mycket för "solidaritet" mellan hojjåkare...

UltraMarine skrev:
2410858 Nu vet du att någon med en likadan hoj, har en kraschad högerkåpa och troligen finns killen inte allt för långt därifrån...

Så mycket för "solidaritet" mellan hojjåkare...

jag vet, jag förmodar att det är en sån...
men det ska till mycket att sno kåpan nu haha! de får gärna komma nu, det blir bara skoj.

undrar om man kan ringa VV och kolla upp hur många ZX7R som är registerade i nacka och däromkring?

Så är det när man bor i ett ghetto :tungan
fyll skruvskallarna med stearin så lär det sinka tjuven.

smallsocks skrev:
2410450 Fan, nån jävel har varit och försökt sno min högra kåpa... alla 6 skruvar låg på marken och 3 st är 6kants skruvar... kan omöjligt ha darrat bort, backar alltid ut hojen från dens läge också...

fan vad lack jag blir. skönt iaf att de blev avbrytna eller något så de inte hann skruva de sista skruvarna under hojen...

ska köpa larm fortast möjligt och eventuellt en bodyguard som alltid vaktar hojen med en k-pist...

är det mkt kåper och dylikt som blir snodda eller?

IM fucking O. antingen skiter du i det eller så gör du nåt åt det. up to u boyh.... fan fixa ett larm o sen ett aluträ.. bara smacka på (citat snuten)... skaffa en olaglig kamera o fixa lirarna. eller så förblir du ett offer

Homo skrev:
2411869 IM fucking O. antingen skiter du i det eller så gör du nåt åt det. up to u boyh.... fan fixa ett larm o sen ett aluträ.. bara smacka på (citat snuten)... skaffa en olaglig kamera o fixa lirarna. eller så förblir du ett offer

Larm är fixat + har flyttat hojen.. men nu ser säkert tjuven det :)

smallsocks skrev:
2410510 Japp vem som helst... nä det jag menade var att man var så sur så man ville slå nån något. nån irriterade person som man nästan hatar. helst då kåptjuven... fast den blev inte snodd. bara nästan.
Kanske någon som såg att det fanns en efterfrågan..
http://www.sporthoj.com/forum/search.php?searchid=4336997
Förbannade tjyvjäfeln läser vad folk vill ha och går ut på
stan o plockar, lata fan behöver inte ens sno hela hojjen.
Kanske dags att ta bort den där Parts Bintråden?
Snart försöker väl någon nappa min högerkåpa. :rolleyes:

Suck! Nacka är ett jävla tillhåll för små klåfingriga jävlar, jag blev av med hela fronten på min förra BMW...helt otroligt, mitt framför huset.....:va

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!