Försäsongsträning 17-20/4 2014 på Slovakiaring med Axxon & Zenergy

Fick nyss ett mail på svenska. Tyvärr lite sent eftersom jag redan sitter vid båten i Trelleborg....

Tack Axxon & Zenergy för 4 underbara dagar på Slovakia Ring.
Skitrolig bana, med häftiga backkrön som får framhjulet att lyfta och goa högfartskurvor där man gick med 5:an i och knäskrap i 160 knutar, ja jag vet att många körde fortare och hade säkert bägge armbågarna i också;)
Ett tips: Upplys gärna om att man ska ha speciella stickkontakter till strömuttagen nästa gång.
Sen har jag synpunkter på ducharna (detta kan inte belastas er, men ni kanske kan framföra kritik).
Det finns dåligt med plats att placera skor och kläder medan man duschar, allt blir blött.
Vid ett tillfälle saknades varmvatten, vidare är det inte roligt att kliva ut ur duschen och gå ut i skitlukten utanför.

Tack Axxon & Zenergy för 4 underbara dagar på Slovakia Ring.
Skitrolig bana, med häftiga backkrön som får framhjulet att lyfta och goa högfartskurvor där man gick med 5:an i och knäskrap i 160 knutar, ja jag vet att många körde fortare och hade säkert bägge armbågarna i också;)
Ett tips: Upplys gärna om att man ska ha speciella stickkontakter till strömuttagen nästa gång.
Sen har jag synpunkter på ducharna (detta kan inte belastas er, men ni kanske kan framföra kritik).
Det finns dåligt med plats att placera skor och kläder medan man duschar, allt blir blött.
Vid ett tillfälle saknades varmvatten, vidare är det inte roligt att kliva ut ur duschen och gå ut i skitlukten utanför.

Tack för det Siigurd.

Duscharna är nog det sämsta med hela anläggningen, vi har varit på dem om detta sedan första året vi var där.

Jag har haft kanonkul.
Upplägget med smårejs är ju helt suverän (även om jag avstod denna gången).
Finns det möjlighet åker jag absolut med fler gånger!

Kanonbra! Det här ska vi göra om fler gånger.

Och en massa regnträning blev det också då lagmedlemmarna i Zendurance-laget inte ville köra i blötföret..

Vansinnigt roligt!
Dessutom riktigt bra att man tar bort de som klotat, mekaniska problem etc utåt i banan.
Tror jag endast hade en avflaggning totalt på fyra dagar detta trots sjukt många bensinstop, avåkningar etc.. :-)
Riktigt bra!

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back