Försäljning av custom & glidare 500 - 650 cc

_Virre_

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
Suzuki RF900
Tjenare, är ny på det här forumet, så jag kan ha gjort en tabbe när jag postade den här tråden på den här delen av forumet, även fast det var det ända jag hittade som jag tyckte passade rätt..

Så här ligger det iallafall till, letar efter en custom eller vanlig glidare dom ligger på 500 - 650 cc helst, från 96 och uppåt ( funderade på någon Honda Shadow ), men det verkar vara riktigt svårt o hitta mchandlare på nätet som har mycket utbud i den klassen, så om nån av er kunde tipsa mej om nån handlare eller kedja skulle jag vara jäkligt tacksam :)

_Virre_ skrev:
För att det inte handlar om sporthojar eller har jag bara lagt upp det på fel del av forumet ? :P
För att det inte handlar om sporthojar var det just. Men det brukar trots allt alltid finnas någon som kan hjälpa till.

Handlare brukar inte ha så mycket tio år gamla japsminiglidare. Testa blocket eller mobile.de

Chronic skrev:
Handlare brukar inte ha så mycket tio år gamla japsminiglidare. Testa blocket eller mobile.de

Behöver inte nödvändigtsvis vara japs, eller 10 år gamla, det var bara en lös startbasis... Får kolla vidare på blocket då som du säger..

philsson skrev:
För att det inte handlar om sporthojar var det just. Men det brukar trots allt alltid finnas någon som kan hjälpa till.

Tänkte också att det kanske fanns någon som kunde peka åt rätt håll ändå ;)

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret