Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Folksam har ju en kontig gräns på effekten när det gäller försäkring av en lätt mc. Dom försäkrar inte en hoj över 8kw som lätt mc. Jag fick priset 3500kr halv/halv när jag pratade med demnicke skrev:yamaha tzr -89
helf/mån med avställnings möjlighet, 227kr/mån
självrisk vangskada 6000kr, Folksam
det är ett fel, dom har skrivit av mistag att gränsen för lätt mc är på 8kw istället för 11kw... bara för att dom skrivit 8kw överallt är det ganska svårt att ändra det (det sa dom iallfall till mig) ring och prata med dom så fixar det sig... jag fick iallfall min försäkring, "lätt mc 11kw, 227kr mån/helf, med möjlighet att ställa av fordonet (försäkringen) när man vill"Out_Spinner skrev:Folksam har ju en kontig gräns på effekten när det gäller försäkring av en lätt mc. Dom försäkrar inte en hoj över 8kw som lätt mc. Jag fick priset 3500kr halv/halv när jag pratade med dem![]()
Åfan. Jag nästan skällde ut gubben för jag tyckte det var så idiotiskt. Hur många lätta hojar är under 8kw? möjligen kanske en scooter. Då får jag ringa igennicke skrev:det är ett fel, dom har skrivit av mistag att gränsen för lätt mc är på 8kw istället för 11kw... bara för att dom skrivit 8kw överallt är det ganska svårt att ändra det (det sa dom iallfall till mig) ring och prata med dom så fixar det sig... jag fick iallfall min försäkring, "lätt mc 11kw, 227kr mån/helf, med möjlighet att ställa av fordonet (försäkringen) när man vill"
Vanish skrev:Då vill jag ställa frågan, hur många skenförsäkrar?
men du har inte möjlighet att stänga av försäkringen på tex vintern?.. (fick samma summa på försäkringen som du har, men ja ville ha avstängnings möjlighet)...kaZmur skrev:Cagiva Mito125EV -1995
2238kr HEL/HEL på mig. Folksam
Vanish skrev:Då vill jag ställa frågan, hur många skenförsäkrar?
SKulle inte skilja något på min försäkring.Vanish skrev:Då vill jag ställa frågan, hur många skenförsäkrar?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |