Jag undrar hur mycket ni betalar för era Supermotarder i försäkring...? Skriv gärna vilket försäkringsbolag, er ålder, märke, modell (+årsmodell), hur många hk den har osv, allt som berör kostnaden...
Sen skulle det vara bra att veta vilken sorts försäkring ni har också, skulle underlätta väldigt mycket
Tack på förhand!
Kör som om alla andra trafikanter är en älg: Yra, livsfarliga, oförutsägbara, ovetande och skiter överallt
Sen skulle det vara bra att veta vilken sorts försäkring ni har också, skulle underlätta väldigt mycket
Tack på förhand!
Kör som om alla andra trafikanter är en älg: Yra, livsfarliga, oförutsägbara, ovetande och skiter överallt
